Skal du dele nyheten i sosiale medier?

LilttleMama

Flørter med forumet
16+1

Er fortsatt usikker på om vi skal dele nyheten på Facebook da samboeren ikke liker å dele alt på sosiale medier. Men jo nærmere termin jo mere vil jeg finne grupper som har tips osv på face.. Strikkegrupper, kjøp og salg etc.. Så tenker at hvis jeg begynner å poste i gruppene så vil jo vennene se det. Og jeg vil virkelig ikke sette meg ned å svare alle en etter en om jeg er gravid..

Blir du å dele nyheten på face og evt når? [emoji173]️
 
Vi skal ikke dele på Facebook. Gjorde ikke det sist heller, og fikk ingen spørsmål knyttet til medlemskap i slike grupper. Vennene våre hadde vi fortalt det til personlig, og mer perifere bekjente brydde seg ikke om å spørre.
 
Jeg delte i uke 12, er veldig åpen og mye familie rundt om i landet
 
Delte ikke sist og skal ikke dele nå. Har familien på lukkede grupper, der kan jeg informere tanter og onkler. De andre ringer jeg selv, eller forteller personlig.
Men syns det er veldig koselug med andre som deler.. Liker bare bedre selv å fortelle folk når jeg treffer de..
 
Vi skal ikke dele på Facebook. Gjorde ikke det sist heller, og fikk ingen spørsmål knyttet til medlemskap i slike grupper. Vennene våre hadde vi fortalt det til personlig, og mer perifere bekjente brydde seg ikke om å spørre.

Signerer denne jeg [emoji4][emoji106] skulle svare det samme
 
Jeg tror vi skal dele:) tror jeg også kommer til å få reaksjoner/spørsmål hvis jeg f.eks liker eller kjøper noe babyrelatert på fb. Men syns det er litt stas også:joyful:
Skal på oul om 5 dager, så vil tro det blir ganske snart etter det, eller evnt i forbindelse med jula:)
 
Vi deler lite på sosiale medier. Delte ikke sist. Deler heller ikke bilder av datteren vår. Så vi er nok litt private på det området.
 
Deler ikke. For alt Facebook vet er jeg barnløs. Deler ikke bilder av jentene mine eller andre og er generelt lite aktiv. Bruker lukkede grupper men er heller ikke privat der. Passer meg fint og om det ikke var for venner andre steder i inn- og utland hadde jeg slettet kontoen.
 
Vi delte sist! Denne gangen kjenner jeg ikke noe ønske eller behov for å dele så enn så lenge har vi ikke det! Pluss jeg orker ikke alle spørsmålene om det er toeggede eller eneggede, nok at alle vi er med til daglig driver å spør! For jeg Anner jo nemlig ikke hva de er, mest sannsynlig toeggede!
 
Vipper så frem og tilbake. Liker egentlig ikke dele på sosiale medier, legger aldri ut noe på Facebook bortsett fra et og annet bilde av naturen fra en fjelltur eller noe, altså aldri noe tekst eller personlige bilder. På en annen side så hadde det vært hyggelig å lagt ut noen ord om at vi blir 3 i mai, om jeg skal legge ut noe så blir det isåfall ikke før etter OUL 29 Desember og kunne feks skrevet noe når vi går inn i det nye året. Får rett og slett ta det når vi kommer dit, og se hva vi føler oss komfortable med[emoji4]
 
Når babyen er født, og vi vet alt har gått bra deler vi et bilde av den nye verdensborgeren:)
 
Skal dele da jeg ikke bor i Norge og treffer ikke alle hver dag. Har ca 100 venner på face og det er bare folk som betyr noe for meg.
 
Vi kommer nok ikke til å dele noe på Facebook eller lignende. Vi har gitt personlig beskjed til våre nærmeste så tror ingen blir skuffet om det ikke kommer på Facebook :)
Jeg tenker eventuelt å skrive noe på den lukkede studie-gruppen. Da hovedsakelig for å takke for mange fine år sammen i klassen og ønske dem lykke til videre. Er jo litt vemodig å ta permisjon fra studiet og ikke få fullføre sammen med alle de andre :shy:
 
Nei, det kommer vi ikke til å gjøre. Er ikke så aktiv på facebook og lignende uansett. Har dessuten mange "venner" der som jeg ikke har noe kontakt med.
 
Nei, vår foreløbige beslutning er at vi ikke legger ut noe før evt når babyen er her:) Dette blir ingen(!) FB baby som skal flashes i sosiale media, men ett bilde kan hende det blir for å si hei til verden når tiden er rett[emoji85]
 
Nei kommer ikke til å dele det på sosialemedier. Kun med nære og kjære og de andre legger vel merke til det når magen blir stor.
 
Kommer ikke til å annonsere graviditeten på facebook, jungeltelegrafen er i full sving allerede så det er ikke poeng i [emoji849][emoji23] Sist la jeg ut et bilde etter at vi var kommet hjem med frisk baby, så blir kanskje det denne gangen også. Nærmeste familie og venner synes vi det er kjekt å fortelle det til selv [emoji4]
 
Kommer nok ikke til å dele på sosiale medier. Nærmeste familie vet det allerede. Har en del venner og familie som enten bor på andre siden av landet eller i utlandet, de får nok en melding eller telefon etter oul[emoji4]
 
Regner med vi blir å dele på Facebook etter oul dersom alt står bra til. Gjorde det sist, veldig koselig [emoji4] Har mange venner rundt om i landet som jeg sjelden og aldri ser, Facebook er liksom stedet vi holder kontakten.
 
Back
Topp