Skal dere i noen fornøyelsesparker i ferien?

Blir nok en tur til.Tusenfryd. Snuppa er bare 3, men vi skal passe en tenåring en helg, så da er det koselig å finne på noe gøy alle sammen, på forskjellige nivåer.
Min søsters familie vil ha med snuppa til Hunderfossen en tur, så det blir nok og en slager for henne :)
 
Vært 3 ganger på Hunderfossen allerede. Og det blir nok flere ganger til. Har årskort. Kanskje blir det en tur til Tusenfryd og evt. noe på Tenerife.
 
Hunderfossen og/eller lileputthammer ser det ut til
 
Hunderfossen, vant billetter i går!! Hurra!
 
Lalandia og Legoland i Billund, og muligens en tur til Dyreparken i Krsand på ettersommeren når sesongen gir seg ;) (Bor 10 mil unna).
 
Kanskje Hunderfossen en tur. Kommer helt ann på når fødselen blir. Og det kommer ann på formen. Mulig samboer tar med barna på dagstur og jeg blir hjemme med lille [emoji4] Vi har sen ferie i år og håper på å ha født før den starter [emoji56]
 
Nei, det kommer vi ikke til å bruke penger på før poden får noe ut av det. :)
Foreløpig er han bare 2 år og 4mnd, så det er jo ingen vits i å ta ham med på slikt nå.

Kjenner jeg håper han ikke blir interessert i Hakkebakkeskogen eller Sabeltann, for dyreparken blir i så fall en veldig tøff kamel for mor og far å svelge. :p
 
2 dager i Bø Sommarland hvertfall :) Mulig en tur til Hunderfossen også.
 
Back
Topp