Skal dere ha dåp/navnefest?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
Vi skal ha dåp [emoji4] har så vidt startet planlegginga. Satt opp gjesteliste, satt dato og bestemt oss for mat[emoji4]
 
Vi skal ha dåp i katolsk kirke med 70 gjester, 3-retters mat, og 20 fadder. Alle fadder skal ha dress-kode.

Vi har sendt ut flott innbydelse, og alle gjester får gave (souvenir) på dåpsfeiring.
 
Burde begynne planlegge [emoji50] Skal ha dåp. Har bestilt dåpslue & dåpskjole kun.
 
Vi skal ha dåp i sommer! Har satt dato, og blir kun nærmeste familie [emoji4]
 
Vi har allerede hatt navnefest for norske del av slekten pga veldig syk familie ble det en litt akuttfeiring men kjempekoselig[emoji106]det blir navnefest for danske delen av slekten til sensommer/høst i hagen
 
Er snart ferdig [emoji16]

Kirken og festlokalet et booket.
Blir dåp 17 juni, 30 stk invitert. Innbydelsene går ut i dag. Skal ha 4 faddere. Har dåpskjole klar, går igjennom i familien, 40 år gammel og har selv brukt den.

Skal ha koldtbord, med hjortekarbonader og kyllingvinger som varmrett, mamma, søster, svigerinne og jeg som lager til dagen før. Men har begynt å handle inn det som kan allerede nå.
Personen som skal hjelpe til med maten under festen er ordnet.

Har begynt å lage bordkortene, mangler bare 1 del som kommer i posten snart. Servietter er kjøpt inn og skal kjøpe inn lys, duk og løper i dag [emoji4]

Dåpskake er bestilt ( formet som en bok med bilde av gutten og lite dikt på siden) og en kake til fra gjennom jobben min (verdens beste gulrotkake) [emoji173]️
Ellers har jeg laget muffins som ligger i fryseren, flere kaker kommer fra gjestene [emoji4]

Trur det er alt vi treng å planlegge [emoji4]
 
Vi skal ikke døpe, men lurer på å ha et velkommen-til-verden-selskap eller liknende. Men ikke peiling på når og hvordan...
 
Vi skal ha dåp/bryllup den 30 juni. Invitasjoner et sendt, har lokale, håper dåpskjolen etter storesøster passer[emoji85] min kjole kommer i posten idag, kake er ca i boks, ikke bestemt oss for mat, har kun kjøpt servietter [emoji23][emoji23] bestilt meg frisørtime og ordnet litt til meg selv. Blir veldig enkelt, mest dåp, valgte å gjøre det sånn siden mannen er fra dk så slapp vi to selskap når først alle kommer opp [emoji4]
 
Vi tenker lignende. Mulig vi slår det sammen med bryllup pga familie langt unna :)

Jeg har også lyst til at vi gifter oss i samme slengen, men samboer er skeptisk..
 
Vi skal ha dåp 10. Juni. Ca 35 gjester, 4 faddere.
Dåpskjolen er vasket og klar, alt til bordene er kjøpt inn. Mat og kaker er planlagt. Mangler å handle inn til det.
 
Vi skal ha dåp/bryllup den 30 juni. Invitasjoner et sendt, har lokale, håper dåpskjolen etter storesøster passer[emoji85] min kjole kommer i posten idag, kake er ca i boks, ikke bestemt oss for mat, har kun kjøpt servietter [emoji23][emoji23] bestilt meg frisørtime og ordnet litt til meg selv. Blir veldig enkelt, mest dåp, valgte å gjøre det sånn siden mannen er fra dk så slapp vi to selskap når først alle kommer opp [emoji4]
For en fin dato [emoji7][emoji6] vi kommet til å feire 6 års bryllupsdag [emoji4]
 
Dåp 17.juni.så langt er lokalet bestilt,invitasjoner på Facebook([emoji28]) dåpskjole,og noe av maten kjøpt...så mangler en del enda[emoji51] bare bestemt 2 faddere også [emoji85]
 
Har tenkt til dåp i august men ikke planlagt noe. Gifter oss i juni så har nok med det inntil videre
 
Her blir det navnefest i oktober eller november, ingenting klart ennå
 
Skal ha dåp, men foreløpig så drukner hun i dåpskjolen så tenker vi venter en stund til. Ikke bare pga kjolen altså, men jeg orker ikke tanken på mer stress enn det vi har hatt til nå :sour:
 
Vi skal ha dåp 24.juni [emoji4] 5 faddere, 50 gjester, koldtbord i boks, lokale i boks, pynten er også i boks, så tror jeg bare trenger noen ekstra kaker.. hvor mange personer regner man per kake?
 
Siden jeg er sunnmøring, så regner vi 4-5 stk pr kake [emoji38][emoji28]

Vi er 32 stk og jeg har 7 kaker [emoji14]
 
Back
Topp