Skal dere bake kake til 17.mai?

Ja! Skal lage sjokoladekake med melkesjokoladesmørkrem. Ei her inne som frista meg så veldig! :p
 
Ja, lager som alltid en pavlova :D
 
Trur det blir magnolia bakeri cupcaks med hvitskjokolade krem og kanskje pavlova eller Kvæfjordkake...
 
Mannen har bestilt pavlova i år, siden vi pleier å få servert bløtkake som ingen av oss egentlig er veldig glad i:p
 
Nei jeg skal være alene hjemme men har boller i frysern da :)
 
vurderer prøve meg på pavlova:D Var innom bloggen til det søte liv, og ble veldig fristet til å prøve å lage en.
 
Jeg skulle, men det ble gjort om til at mannen koker rømmegrøt på morgenen mens jeg gjør familien ellers klar til toget. Mannen er heldigvis ferdig med sin vakt et kvarter før toget stiller opp, så han møter oss der.
 
muffins men vanilje krem & friske bær, + vanilje is. vi blir bare 4 stk voksne & jeg er den eneste som MÅ ha desert så lager noe enkelt som jeg vet alle liker.
 
Mmmm, ble inspirert nå, pavlova er så godt.... Jeg får vente med bakegleden til etter 18. mai i år (siste eksamensdag). :)
 
Aha, dere mener privat? Der vet jeg ikke enda, vi skal ikke være her og jeg har ikke fått svar på om jeg skal ha med noe. Jeg tenkte "bake til skolen" jeg. Sånn dugnadsinnsats
 
Back
Topp