Sjokomelk

FruBritt

Forumet er livet
August 2018
Jeg er sikkert ikke eneste her som er glad i sjokomelk. Spesielt når jeg bærer på nytt liv så jeg lurer på.

Hvilken sjokomelk (som man får kjøpt ferdigblandet) mener du er den beste?
 
Muligens den på glassflaske sånn for små mengder, men sånn kjøpe en liter foretrekker jeg den som heter skokomelk.

Dog liker jeg både litsgo og q sin jeg, egentlig ganske åpen....

Når det kommer til pulver derimot. Da foretrekker jeg oboy
 
Ultimooooo!

Men da jeg gikk gravid hadde jeg dilla på Styrk kakao.
 
Q er best, tine sin sjokomelk er heller ikke så verst med litt isbiter i.
 
Ingen av de, smaker rart av alle.

O'boy rørt ut i helmelk. [emoji173]
 
Jeg var skikkelig gal etter Cocio på glassflaske selv om den er litt ‘skarpere’ i smaken enn di andre sjokomelkene man får kjøpt :)
 
Jeg var skikkelig gal etter Cocio på glassflaske selv om den er litt ‘skarpere’ i smaken enn di andre sjokomelkene man får kjøpt :)
Ååå ja den er GULL!!
 
Liker både sjokomelk og Litago.

Men da jeg var gravid så var det alltid kun Litago. Ble noen liter om dagen, kunne ikke klart meg uten. Var fordi jeg var sulten og det døyvet kvalmen. Da jeg var innlagt til obs med eldste, så kjøpte sambo «nattmat» til meg og de hadde kun sjokomelk i kiosken på sykehuset. Det var mye bedre enn ingenting, men slett ikke det samme. Har begynt å like det igjen nå da.
 
Q melk sin er best. Så litago og sjokomelk på andre. Og ultimoo er ok:p andre: blæ. Vanligvis drikker jeg ekstra lett med mye oboy:)
 
Sjokomelk fra tine, det klarte å lindre halsbrannen litt til tider og når jeg var gravid [emoji4]
 
Back
Topp