sjeldne guttenavn, guttenavn ikke "alle" har..

minoja

Elsker forumet
Er ute etter å høre sjeldne guttenavn eller guttenavn som ikke alle har som er populære akkurat nå.
Håper noen vil skrive ned de fineste navnene som de har hørt/bruker selv på egne unger. Venter selv en gutt og det hadde vært fint å kanskje få inspirasjon til navn herfra [:)][:)]
 
Min gutt heter Theo Caspian, det siste navnet er jo hvertfall ikke mye brukt.. jeg syns det er et veldig fint navn![:)]
 
Er veldig forelsket i Milo og Arian jeg da..
 
Emrik eller Cedrik. Min sønn heter Emrik[:)]
 
har verden fineste guttnavn, men de dela eg ikkje me andre[;)] Skal bruke det, hvis eg får en gutt en gang[:D] ingen andre som heter sammensetninga!
 
Men eg kan jo nevne andre navn som eg synst er helt nyyydlige også da[:D]
 
Aron Andre'
kevin andre'
dani Aaron
 
Meir vanlige navn:
 
Luckas
ruben
tobias
 
 
venter baby i mars og visst det blir gutt tenke vi på loke aleksander[:)] synes det er kjempe tøft, liker å bruke norrønt navn
 
Vincent
Olander

Caspian
Zacharias
William
Chrisander
Leonard
Loke
Leo

... og mange fleire ;)
 
Leon og Milo heter gutta (snart) her. [:)]

Andre uvanlige navn (i Norge):
Liam
Noel
Joel
Simon
Kian
Julian

ORIGINAL: Ju9ta

Er veldig forelsket i Milo og Arian jeg da..


Hehe, moro å lese. [:D]
 
Zacharias *skal neste hete hvis det blri gutt*

Cedrik *elsk*
 
Gorm
Gard
Hogne
Jeremias
 
gutten min heter Fridtjof og jeg synes at det er en kjempeflott og klassisk navn som er heldigvis ikke veldig ofte i bruk. Så da har man et navn som alle kjenner (liker ikke navn hvor folk må spørre hvordan det staves) og likevel ikke er vanlig i dag.
 
Amadeus! [:)]
 
Adrian Elias heter gutten min (er vel ikke særlig sjeldent). Ellers liker jeg veldig godt Matheus, Leon og Imre.
 
ORIGINAL: knerw

Adexe. Er ingen i Norge som heter det. [:)]
Har lyst å kalle ungen min det hvis jeg noensinne får en gutt.

 
er det et navn? Det har jeg faktisk aldri hørt om..
 
Det kommer jo veldig ann på om du skal ha ett nymotens navn eller ett gammelt traust ett som er lite brukt. Søk litt på statistisk sentralbyrå, så ser du hvor mange som heter ditt og datt [:)]
 
Back
Topp