Sjanse for at det vil gå bra :)

Therese.

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Desemberlykke 2018
Det virker som det er flere enn meg som bekymrer seg, og denne gjør at jeg føler meg litt tryggere iallefall. Jeg vet at den også ligger under våre viktigste tråder, men ved at den også ligger her er det kanskje flere ser den:)

5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra
9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra*
13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra
17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra
21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra
25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra

*dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre
** etter 22.uke regnes det som dødfødsel
 
Liker veldig godt <3




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Å være kvalm er og et bra tegn på at det skal gå bra står det på en side eg leste i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å være kvalm er og et bra tegn på at det skal gå bra står det på en side eg leste i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres bra ut:) er ikke så veldig kvalm, men kjenner meg uggen hver dag i forskjellig grad. Snakka med ei venninne om dette som var veldig dårlig, men hun ble ikke skikkelig dårlig før uke 8. Så jubler ikke for høyt enda for at kvalmen er overkommelig:)
 
Høres bra ut:) er ikke så veldig kvalm, men kjenner meg uggen hver dag i forskjellig grad. Snakka med ei venninne om dette som var veldig dårlig, men hun ble ikke skikkelig dårlig før uke 8. Så jubler ikke for høyt enda for at kvalmen er overkommelig:)
Eg ser i dagboken fra forrige gang, at eg ble kvalm til samme tid:)
 
Min store frykt er ma, så måtte selvfølgelig finne et tall for sannsynligheten for dette også. Sa er mye vanligere enn ma, og av alle aborter er 2,8% ma. Så sannsynligheten er stor for at så lenge en ikke blør er alt i orden:)
 
Fine tall!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Liker alle disse tallene:) men va er sjansen for og ikke bli mer oppblåst etter uke 6? Har gått opp snart 1,5str i bukse:/ godt eg har en søster eg får låne av:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
<3
 
Haha.. Det har jeg ingen tall på. Men sannsynligheten for at magen vil vokse seg større er stor:D
Hehe ok:) eg får rett og slett gå på loftet å hente frem gravid buksene snart då


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var beroligende tall :) Mener jeg leste 85 % sjanse allerede etter positiv test, men har ikke referanse på det. Det er litt godt å tenke på at statistikken er på vår side.
 
Jeg har lagt denne inn i "Våre viktigste tråder", så kan vi har vår egen tråd, og ikke bare lese på januarjentene sin tråd :)
 
Det virker som det er flere enn meg som bekymrer seg, og denne gjør at jeg føler meg litt tryggere iallefall. Jeg vet at den også ligger under våre viktigste tråder, men ved at den også ligger her er det kanskje flere ser den:)
5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra
9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra*
13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra
17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra
21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra
25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra

*dersom hjerteaktivitet er påvist, er faren for abort enda mindre
** etter 22.uke regnes det som dødfødsel
Jeg må innrømme at jeg leser denne tråden hver dag opptil flere ganger. Blir så glad av tallene
 
Dere skulle visst hvor mange ganger jeg kikker på denne hver dag :p




❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
 
Haha, jeg også, selv om jeg vet at prosenten ikke endres før i over 2 uker :p
 
Så fint at det ikke bare er jeg som ser på den ofte <3
 
Jeg er også stadig innom for en titt:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp