Sitter alene i bilen og sniker på bv!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Er i dpo land nå og kjenner det er sykt vanskelig å holde seg borte fra bv, så benytter sjansen nå mens jeg sitter i bilen og venter på at eldstemann skal bli ferdig på trening:)

Vi har trent sammen masse i det siste, men i dag måtte gamle mor ha en pause;)

Hvordan går det med dere?
Føles ut som jeg har vært borte en evighet
 
Hvor mange dpo er du? ca 4 dpo her og spent som bare det på neste uke!
 
Hvor mange dpo er du? ca 4 dpo her og spent som bare det på neste uke!
Jeg er 4 dpo (ifølge fitbit ihvertfall), men egentlig så tror jeg EL var 2.juli, for spottet etter sex da og synes jeg hadde EL slim da:)
IKM 18. eller 19. ihvertfall:)

Når begynner du å teste?
Jeg bestilte babyplan strimler i dag, men skal prøve å holde meg lengst mulig med å teste:rolleyes:
 
Jeg er 4 dpo (ifølge fitbit ihvertfall), men egentlig så tror jeg EL var 2.juli, for spottet etter sex da og synes jeg hadde EL slim da:)
IKM 18. eller 19. ihvertfall:)

Når begynner du å teste?
Jeg bestilte babyplan strimler i dag, men skal prøve å holde meg lengst mulig med å teste:rolleyes:

Skal prøve å holde meg til ihvertfall 8dpo. Jeg er testetøs som bare det.... Helt tåpelige greier :p
 
Er i dpo land nå og kjenner det er sykt vanskelig å holde seg borte fra bv, så benytter sjansen nå mens jeg sitter i bilen og venter på at eldstemann skal bli ferdig på trening:)

Vi har trent sammen masse i det siste, men i dag måtte gamle mor ha en pause;)

Hvordan går det med dere?
Føles ut som jeg har vært borte en evighet

skal bare . . . "bare snoke litt for å se hva som skjer" er så fokusert på BV at man glemmer det meste rundt seg :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp