Siste innrykk

Solstråla88

Flørter med forumet
Da har det kommet til den siste tiden for meg og babyen. Har egentlig termin 22.februar.

Ble innlagt i går da jeg har en morkake som sperrer helt for, så er planlagt ks den 29.januar. Så februar babyen blir plutselig en januar baby [emoji173]️ Legene tør ikke ha meg hjemme lenger så jeg må prøve å få tiden til å gå fremover. Heldigvis strikker jeg og har med PC, så da kan jeg få tida til å gå litt fortere. Men føler meg litt glemt her på fødeavdelingen, men skjønner jo at de har andre ting å ta seg av. Sitt nå her inni hula mi jeg og slapper av på best mulig måte [emoji4]

Det største sjokket mitt er at jeg ikke får lov i det hele tatt å forlate sykehuset om det så er for å dra ut med samboer og barn å spise. Det knuste meg veldig. Er ikke så fan av å ligge lenge på sykehus, mye grunnet hks for 12 år siden. Så prøver å holde motet oppe iallefall. Så får kose meg her istede, takk og lov for en samboer som er klar over mine problemer ang dette og prøver å støtte meg så godt han kan selvom han må jobbe ut denne uken før han har 3 uker fri.

Gled dere masse fremover, snart har vi alle premiene våres i armene [emoji173]️

Gleder meg så til å hilse på prinsen(Aka urokråka) [emoji173]️

Ha en flott dag alle sammen [emoji4]
 
Lykke til! Håper du finner noe å drive med som får tiden til å gå ❤️
 
Oi, så kjedelig å måtte være så lenge på sykehuset alene - særlig når du har barn hjemme. Men, det er jo flott at de passer godt på deg den siste tiden før fødsel! :) Det er jo bare en liten periode, og plutselig er du hjemme igjen - sammen med verdens beste premie! Lykke til i innspurten, og slapp av og lad batteriene så godt du kan :)
 
Så kjedelig at du må være på sykehuset så lenge. Bra du har noe å henge fingrene i mens du ligger der:) Og ikke minst bra at de passer godt på deg og den lille❤️ Lykke til!
 
Back
Topp