Siste forsøk?

Tok en test på kvelden. Fremdeles positiv? Testestreken er tynnere, men sterkere farge enn kontrollstreken
ImageUploadedByBV Forum1454364122.126539.jpg
 
Den så jo veldig positiv ut. Er vel fargen på steken som er viktigst. :)
Helt sikkert!
Håper testen i dag blir negativ.
Mannen reiser straks, men vi rakk litt aksjer på morgenen.
Spennende dette!
 
Helt sikkert!
Håper testen i dag blir negativ.
Mannen reiser straks, men vi rakk litt aksjer på morgenen.
Spennende dette!

Det er nok god sjanser for at dere kan treffe da. :)
Jeg ser at vi fikk resultater av aksjer 2 og 3 dager før EL er i forhold til temp.
Men det kan være litt feil siden vi var i en tidssone seks timer foran akkurat i det tidsrommet og fløy hjem. Reise i over et døgn. :)

Selv om man treffer perfekt kan det jo likevel ta litt tid før det sitter. Behøver ikke å bety at noe er galt.
 
Det er nok god sjanser for at dere kan treffe da. :)
Jeg ser at vi fikk resultater av aksjer 2 og 3 dager før EL er i forhold til temp.
Men det kan være litt feil siden vi var i en tidssone seks timer foran akkurat i det tidsrommet og fløy hjem. Reise i over et døgn. :)

Selv om man treffer perfekt kan det jo likevel ta litt tid før det sitter. Behøver ikke å bety at noe er galt.
Blir spennende fremover.
Jeg har lite slim, vet ikke om det kan trekke ned?
Begynner jeg å telle dpo fra negativ test?
 
Dagens test er ikke positiv! Jippi!
Mannen er reist på jobb nå!
ImageUploadedByBV Forum1454414343.080966.jpg
 
Kjøpte Wild Yam i dag på helsekostbutikken.
1 dpo i dag. Er svimmel, kvalm og varm i dag.
 
Kjenner meg varm i ansikter i dag. Akkurat som om jeg har tatt solarium.
Var innom flere apotek og andre relevante butikker i går, meningen selger termometer med to desimal. Håper jeg finner igjen min egen som forsvant etter flyttingen.
 
Kjenner meg varm i ansikter i dag. Akkurat som om jeg har tatt solarium.
Var innom flere apotek og andre relevante butikker i går, meningen selger termometer med to desimal. Håper jeg finner igjen min egen som forsvant etter flyttingen.

Du må bestille på nett. :)
Krysser fingrene for deg nå.
Men kan jo ta tid selv om dere treffer akkurat.
 
Så rart! Fredag fikk jeg EL slim.
Kanskje pga grapefruktjuice og wildyam?
 
Kjenner meg febervarm i kroppen.
Mer utflod enn jeg bruker, så jeg tror grapefruktjuice og Wild yam har en effekt.
 
6 dpo, og det begynner å friste å ta den første g-test. Men jeg vet jo at det ikke er vits i!
 
Tok en test i dag. Negativ, som ventet.

Sjekket FF for da jeg var gravid.
Testet positivt to dager etter IKM, og jeg bare visste at jeg var gravid uken før.
 
Tok en test i dag. Negativ, som ventet.

Sjekket FF for da jeg var gravid.
Testet positivt to dager etter IKM, og jeg bare visste at jeg var gravid uken før.

7 DPO får i alle fall ikke jeg noen positiv test. Så noe svakt 11 DPO. Litt tidlig å gi opp ennå. :)
 
7 DPO får i alle fall ikke jeg noen positiv test. Så noe svakt 11 DPO. Litt tidlig å gi opp ennå. :)
He he, nei, jeg gir ikke opp ennå. ;)
Det var bare forventet at den var negativ. Bestilte inn masse tester, så jeg bare MÅTTE...
 
Veldig stikkesmerter i livmoren.
 
Last edited:
Negativ test i dag og. Ene puppen klødde veldig i dag tidlig, og jeg kjenner både stikkesmerter og andre smerter i livmor jevnlig.
Har en følelse på at det er noe...
 
Var på fest i dag. Var sjåfør.
Vanligvis har jeg skikkelig "partyblære", og går sjelden på do, men nå må jeg veldig ofte.
 
Back
Topp