Siste forsøk?

Fab4

Elsker forumet
VIP
Da har jeg latt meg overtale av samboeren til å gjøre et "skikkelig" forsøk før jeg gir opp.
Var hos legen i dag og tok blodprøver for å sjekke hormon, og nå har jeg bestilt El tester på nett.
Har brukt FF siden MA'en i 2014, så jeg følger med på syklusene.

Jeg er 40 år, og har ingen egne barn. Samboer har to barn fra før, men har ikke fått oppleve å være fulltidspappa, som han drømmer om.
 
Fikk testene i posten i dag, og nå har jeg tatt min første EL test noen sinne.
ImageUploadedByBV Forum1453920838.468063.jpg
 
Fikk svar på hormonprøvene fra legen i dag. Alle var fine!
 
Test fra i går kveld, og fra denne morgen
ImageUploadedByBV Forum1454134848.886965.jpg
ImageUploadedByBV Forum1454134860.523136.jpg
 
Vi mistet i sommer, noe som var tungt både psykisk og fysisk. Kroppen min har vært i ulage etterpå.

Før jul var jeg en gang i uken på fotsoneterapi og akupunktur. Behandleren gjør begge deler, så noen ganger var det bare en av tingene. Var der seks ganger og nå i januar en gang noen dager etter eggløsning. Denne syklusen tempet jeg bare, droppet hele eggløsningstestene. Så vi passet på å være veldig aktive når vi trodde det nærmet seg. Brukte også pre-seed glidemiddel.
Vet ikke hva som gjorde utslaget, men det klaffet i alle fall. ;)

Håper dere får det til nå. Masse lykke til.
 
Vi mistet i sommer, noe som var tungt både psykisk og fysisk. Kroppen min har vært i ulage etterpå.

Før jul var jeg en gang i uken på fotsoneterapi og akupunktur. Behandleren gjør begge deler, så noen ganger var det bare en av tingene. Var der seks ganger og nå i januar en gang noen dager etter eggløsning. Denne syklusen tempet jeg bare, droppet hele eggløsningstestene. Så vi passet på å være veldig aktive når vi trodde det nærmet seg. Brukte også pre-seed glidemiddel.
Vet ikke hva som gjorde utslaget, men det klaffet i alle fall. ;)

Håper dere får det til nå. Masse lykke til.
Gratulerer!
Jeg har bare tenkt å teste etter EL en til to pp, for å prøve å se om/når jeg har EL.
Jeg har planlagt akupunktur. Skal på sykehuset og teste egg kvalitet denne uken også.

Hvor langt er du på vei da?
 
Gratulerer!
Jeg har bare tenkt å teste etter EL en til to pp, for å prøve å se om/når jeg har EL.
Jeg har planlagt akupunktur. Skal på sykehuset og teste egg kvalitet denne uken også.

Hvor langt er du på vei da?

Jeg testet også etter El to sykluser, men har litt variabel syklus og opplevde at tempen ikke steg etter positiv test den ene syklusen. Så testet kun å tempe denne. Likte best å bruke digitale El tester når strimlene begynte å nærme seg. Da var jeg ikke i tvil.

Jeg har akkurat testet positiv, så er bare 4+2, mange milepæler igjen før termin 9. Oktober. Håper bare det går bra nå.
 
Jeg testet også etter El to sykluser, men har litt variabel syklus og opplevde at tempen ikke steg etter positiv test den ene syklusen. Så testet kun å tempe denne. Likte best å bruke digitale El tester når strimlene begynte å nærme seg. Da var jeg ikke i tvil.

Jeg har akkurat testet positiv, så er bare 4+2, mange milepæler igjen før termin 9. Oktober. Håper bare det går bra nå.
Krysser fingrene for deg!
 
Kan jo begynne å nærme seg noe her. :)
Hvis Fertility Friend har satt riktig eggløsningsdag traff vi med aksjene tre dager før eggløsning.

Lykke til, håper det snart blir deres tur! :)
Mannen reiser på jobb tirsdag, så vi kan legge inn aksjer frem til og med tirsdag morgen.

Hvor mange DPO er du nå?
 
Back
Topp