Siste dag på jobb før ferie!

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Det blir så deilig med 3 uker ferie nå!
Kjenner kroppen er tung og sliten og virkelig trenger å roe ned litt nå [emoji2]
Blir hjemme første uka så tar vi en liten uke over grensen til Sverie på shopping. Og må selvfølgelig innom Ullared [emoji28]
Mye gøy stæsj til baby og barnevogner der [emoji16][emoji122]

Hvordan er formen deres og skal dere ha ferie, har dere ferie eller har dere hatt ferie?

Så er planen 4 uker jobb før permisjon.
Tiden går veldig veldig fort her nå [emoji16]

Gleder meg til å bare dulle hjemme litt og sette i stand til lille i magen nå [emoji170]
 
Det blir så deilig med 3 uker ferie nå!
Kjenner kroppen er tung og sliten og virkelig trenger å roe ned litt nå [emoji2]
Blir hjemme første uka så tar vi en liten uke over grensen til Sverie på shopping. Og må selvfølgelig innom Ullared [emoji28]
Mye gøy stæsj til baby og barnevogner der [emoji16][emoji122]

Hvordan er formen deres og skal dere ha ferie, har dere ferie eller har dere hatt ferie?

Så er planen 4 uker jobb før permisjon.
Tiden går veldig veldig fort her nå [emoji16]

Gleder meg til å bare dulle hjemme litt og sette i stand til lille i magen nå [emoji170]
Samme her, atpåtil tidlig ute og kan dermed ta tidlig helg [emoji4] Blir husvask i helga, og så besøke familie før vi får besøk av sviger siste ferieuka (derav husvask, greit om det ser sånn noenlunde ok ut når vi kommer hjem igjen).
Ha en fin siste dag før ferien [emoji6]
 
Skal ikke ha ferie, men går ut i permisjon om tre uker [emoji4]
God ferie! Kos dere masse [emoji4]
 
Jobber enda en uke før jeg tar to uker ferie før permisjonen starter. Men kunne godt tatt ferie nå altså, er så klar for fri! :p

Riktig god ferie! :)
 
Har hatt to veker ferie, no sjukmeldt i 50% og skal jobbe ut juli. Tar fri første uka i august så ei veke jobb før permisjonsstart [emoji4] Godt å få jobba litt mindre, og ved å bruke litt heimekontor så har eg faktisk litt feriefølelse [emoji274]
 
God ferie! :)

Her er det ferie, og ikke noe mer jobb før babyn kommer. Kjennes veldig greit. Har den siste uka fått mye vondt her og der...
 
Har heller ikke mer jobb før perm, utrolig godt! :)
Allerede vært hjemme en mnd med pleiepenger pga sykdom på 4,5åringen, slettes ikke en dans på roser det heller
 
Jeg har vært sykmeldt i 2 uker og er det til august. Da begynner ferien min, også rett i permisjon. Jeg er så sliten og har så mye vondter om dagen og er alene med en på 3,5 år på dagen, så nyter ikke akkurat tilværelsen. Gleder meg til samboer har ferie, så jeg kan få avlastning.
 
Utsatt ferien til neste år pga sykemelding, men mannen har hatt sin første uke ferie nå så føler jeg er litt i modus likevel [emoji4] Det er helt sykt deilig vær, vi er på stranda hver dag og mannen og besteforeldre flyr etter han lille på snart 3, bader og bygget sandslott mens jeg ligger på en solstol [emoji41] Idag funka bekkenet såder, så da fikk jeg vassa litt. Håper å kunne ta noen svømmetak imorgen om kroppen er god [emoji4]
 
Utsatt ferien til neste år pga sykemelding, men mannen har hatt sin første uke ferie nå så føler jeg er litt i modus likevel [emoji4] Det er helt sykt deilig vær, vi er på stranda hver dag og mannen og besteforeldre flyr etter han lille på snart 3, bader og bygget sandslott mens jeg ligger på en solstol [emoji41] Idag funka bekkenet såder, så da fikk jeg vassa litt. Håper å kunne ta noen svømmetak imorgen om kroppen er god [emoji4]
Wow, hvor i landet bor Du? Hehe. Jeg har gått i ull den siste uka :D
 
Ikke akkurat sommerværet her på Vestlandet. Men nyter det å ta det med ro og gjlre akkurat som jeg vil [emoji16]
Og 4 åringen har også kommet i ferie modus og sover til 8-9 tiden [emoji122]
 
Har siste arbeidsuka nå, og går ut i ferie på fredag! Så er det rett i permisjon etterpå :)
 
Back
Topp