Sinna og gravid

Gurine

Andre møte med forumet
Heisann! Jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet om dagen. Jeg blir så fort sinna og irritert på både sambo og unger, og det over småting. Vet det er p.g.a. graviditeten., men får så dårlig samvittighet. Men jeg råder ikke over det. Var sånn med nr 3 også... Er det noen andre i samme båt som meg? Eller er jeg alene om det?[:(]
 
He,he kjenner meg nok igjen der...
Men må jo bare bite i det sure eplet,og oppføre oss!
Hvor gamle er de andre barna?
 
De er 9,8 og minsten er 2 i juli... Det er slitsomt å gå sånn. Men det varte ikke i 9 mnd sist gang så gjør vel ikke det nå heller håper jeg..
 
hei..
vet akkurat hvordan du har det... føler samboeren min gjør mest mulig for å irritere meg i øyeblikket men føler meg skikkelig dårlig etterpå....[&:]
vet at han ikke gjør det for å irretere meg, men av og til føler jeg det virkelig så....
 
Er ganske sint og frustrert jeg også!
Gå å velt ei ku, det hjelper! [;)]
 
jeg har nettopp gått hjem fra jobb i sinne. klarer ikke å ha kontakt med sjefen min. hun vet ikke at jeg er gravid, og lurer nok på hvorfor jeg ikke finner meg i å bli behandlet dårlig lenger. føler jeg må sette grenser for hva jeg kan tåle nå. tror jeg trenger en sykemelding. har ikke helt kontroll over gråt, og sinne. merkelig egentlig. antar hormonene spiller inn. nå skal jeg ut å se om jeg finner ei ku. holder meg borte fra jobb, ellers kan jeg komme til å velte feil ku......
 
hadde det også slik, ikke noe morro! Du må bare si til samboer og barn at det går over så får de bare holde ut.
 
hei har det sånn jeg å . plutselig kan jeg være kjempe sinna og sur neste øyeblikk er jeg lei meg og gråte.
samboeren min synes jeg er blitt rar men forstår ikke helt forventer heller ikke at han skal
forstå men etter jeg ble gravid vil jeg ha mer nærhet får ligsom ikke nok av det hmm[:-]



 
Kan bli skikkelig irritert og sinna over det aller meste for tiden.. og er utrolig rastløs og utålmodig, noe jeg ikke har vert tidligere! Folk jeg ikke ville vite av før, ser jeg nå i et helt annet lys, mens folk jeg egentlig liker tålelig greit, de er liksom ikke helt det store. Det er merkelig! ..men regner jo med at det er hormonene som løper løpsk inni meg *hihi* Gleder meg iallfall til å bli ferdig med graviditeten og få ut den lille, men kommer nok til å savne sparkene i magen.. [:)]
 
Back
Topp