Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)
 
Haha...nok!:p Men føler jeg handler bare det jeg må av utsryr :)
Suppori bæresele var jo fin da :)
Handler like mye på nett og butikk egentlig.
 
Vi arver mye og kjøper litt. Men nå som han har vokst så mye begynner arveklær å bli lite av, og vi må derfor kjøpe mer selv.
Får også veldig mye av besteforeldre ;)
 
Både ja og nei. Vi har arvet det meste av både utstyr og klær av 2 av mine svigerinner som begge fikk hver sin jente for 2 år siden, så har derfor ikke hatt behov for å kjøpe så mye. Og med tanke på at jeg heller ikke visste kjønn på baby før fødsel, så var det ikke så lett å kjøpe inn heller :)
I skuffene hennes med 62-klær er det bar en liten håndfull med klær vi har kjøpt inn selv, ellers har vi arvet alt :)
 
Det hjelper ikke så mye på lommeboken nå når det er salg overalt igjen :D
 
Jepp har handlet en del. Han vokser så fort så må ha tøy hele tiden føler jeg, hihi. Farlig når det er salg på så mye også :D
 
Det er farlig nå som Barnas hus har 50% på klær :D
 
Kjøper omtrent bare klær på salg. Kjøpte regntøy på barnashus. 100 r del:) kjøpt lillelam jakker på barnashus 30 % kjøpte ny stellematte på salg på barnashus.

Noen som har shoppet på salg for tiden?
 
Back
Topp