Sex

Kicks

Gift med forumet
Assistert-jentene
Hvordan er sexlivet ditt når du er gravid?
 
For min del har vi ikke hatt sex fordi jeg for det første ikke er i form til det og har ikke lyst, men jeg er også redd for å gjøre noe galt. Gravide har jo skjøre slimhinner, og jeg er redd for å begynne å blø og bli hysterisk for om noe er galt.
 
Frustrerende, ettersom jeg har like lyst som ellers, men stort sett er for kvalm uten lange nok pauser til at det lar seg gjennomføre :yuck: Det har for det meste bare blitt litt klein tafsing fra min side mens jeg ligger med hodet halvveis nedi en bøtte.
 
Jeg vurderte å starte en slik tråd i går faktisk, så bra at flere har tenkt det samme :)
Jeg skjønner veldig godt at de som er i dårlig form ikke orker å ha sex - det hadde ikke jeg heller orka! Fysj :p
Jeg er ikke dårlig, men føler meg hoven i underlivet pga økt blodtilførsel og skjøre slimhinner, så det gjør faktisk litt vondt :arghh: Har funnet ut at vi må ta det veldig rolig i begynnelsen og ikke bare peise på liksom :p
Har alltid hatt sex i mine svangerskap og aldri blødd etterpå, så føler meg trygg på at det går helt fint! Er ikke redd for å skade barna.
Finnes heldigvis flere måter å ha sex på som ikke innebærer smerte. Orgasmene er helt sinnsyke :nailbiting: Gled deg til du får oppleve det ;) men alt til sin tid!! Sex er definitivt ikke førsteprioritet nå
 
Frustrerende, ettersom jeg har like lyst som ellers, men stort sett er for kvalm uten lange nok pauser til at det lar seg gjennomføre :yuck: Det har for det meste bare blitt litt klein tafsing fra min side mens jeg ligger med hodet halvveis nedi en bøtte.
Fikk bilder i hodet nå :hilarious:
 
Ingenting er endret her hos oss. Selv om jeg må innrømme at jeg har vært litt småhysterisk, men dette har bare gått utover fastlegen min. Jeg har vært inn og ut av legekontoret for å snakke om blødninger og sex. Etter å ha snakket med legen min har alt vært bra for meg også :)

Det er jo bra for parforholdet å være intime, trenger jo ikke alltid å handle om misjonæren. Dette er noe som er veldig viktig for oss, og det siste jeg vil gi slipp på.
 
Det blir ikke så ofte siden bekkenet mitt blir helt ødelagt dagen etter. :angelic:
Men nå er formen ellers mye bedre, så helt tørke er det ikke lengre. :)
 
Jau. Blir ikkje for ofte iallefall. Ein gang i veka kanskje, at best :bag:

Mest fordi formen min er verst på ettermiddag/kveld, og morgonane er ofte for travle til noko som helst. Men unntatt av helg, og då gjerne barnefri-helg. Sånn. Som denne helga :cool:

Dessuten skal eg innrømme at eg tenker litt på blødningar eg også. Men har jo nett vert på UL, og legen sa (uten at eg spurte forøvrig) at livmorhalstappen såg veldig bra ut, lang og lukka. Greit å vite :rolleyes:
 
Mye sjeldnere, har lyst, men er ofte sliten, kvalm eller har vondt i hodet. En til to ganger i uka maks..
 
Husker ikke sist :p Var i år en gang i hvertfall haha. Stakkars samboer.. Lite sexlyst her.
 
Vi har ikke hatt sex siden babyen ble unnfanget...! [emoji28] Jeg har ikke turt, men han har lite behov, så pleier som regel å være jeg som må ta initiativ her... så det har ikke vært et tema.. Hadde han prøvd hadde jeg nok vært med da!
 
Før hadde vi hver dag... nå derimot kanskje eg gang i uken.. dårlig og har ikke lyst..
 
Vi har ikke hatt siden mannen reiste på havet, men blir nok med engang han kommer hjem igjen :dance018 er heldigvis ikke så dårlig no lengre som jeg har vært.
 
Her er jeg stuptrøtt fra 19/20 på ettermiddagen, så jeg rekker ikke bli kåt før jeg vil sove, og på morran er jeg kvalm. Blir med andre ord veldig sjeldent. Må på en måte skje midt på dagen de helgene barna er hos faren :D Har ikke opplevd noen endring på orgasmer, og er ikke det minste redd for blødninger eller å skade noe.
 
Jeg vurderte å starte en slik tråd i går faktisk, så bra at flere har tenkt det samme :)
Jeg skjønner veldig godt at de som er i dårlig form ikke orker å ha sex - det hadde ikke jeg heller orka! Fysj :p
Jeg er ikke dårlig, men føler meg hoven i underlivet pga økt blodtilførsel og skjøre slimhinner, så det gjør faktisk litt vondt :arghh: Har funnet ut at vi må ta det veldig rolig i begynnelsen og ikke bare peise på liksom :p
Har alltid hatt sex i mine svangerskap og aldri blødd etterpå, så føler meg trygg på at det går helt fint! Er ikke redd for å skade barna.
Finnes heldigvis flere måter å ha sex på som ikke innebærer smerte. Orgasmene er helt sinnsyke :nailbiting: Gled deg til du får oppleve det ;) men alt til sin tid!! Sex er definitivt ikke førsteprioritet nå

JA! Orgasmene er så intense! De er jo ikke akkurat slappe ellers, men forrige gang vi klarte å faktisk ha sex så måtte jeg le etterpå, fordi jeg ble så satt ut :hilarious:
 
Her går det litt opp og ned (haha, sjekk ordspillet:laughing001), men føler jeg må ta initiativ hvis det skal bli noe. Sambo er så beskyttende og redd for å ymte om sex når jeg er sliten eller dårlig.
Hadde en periode hvor jeg var sykt hypp. Da gjorde vi det 3-4 ganger om dagen:laughing001
Satser på at det tar seg opp igjen.
 
Sex ka va det igjen :confused5
Va vel kanskje sånn vi alle blei gravid, hmmmm :laughing001
Ikke hørt om det på længe æ xD

Aaaaaaalt før dårlig te det, og går jo og legg mæ 21-22 hver dag og enda e æ super trøtt:crybaby2
 
Back
Topp