Sex

Vet ikke om han egentlig er så tålmodig, men han har jo sett hvordan det ser ut der nede etter fødsel, og det ser jo fortsatt "ødelagt" ut der, så han forstår meg vel! Jeg håper jo at smertene snart blir borte, det er jo en viktig del av samlivet..
 
Hvordan går det? Her sliter vi med sengekosen. Jeg er så veldig trang at det er helt håpløst. Sexlysten er godt på plass og jeg har så forferdelig mange sexdrømmer at jeg føler jeg begynner å bli desperat :p likevel går det ikke. Hos legen fikk hun ikke en gang inn nebbet fordi det er så tørt og trangt. Håper det er pga ammingen, men med min flaks er det vel grodd feil etter fødsel som må fikses på...:( "Bare" 4 mnd venteliste hos gyn, så får vel bare vente i spenning!
 
Om det er noen trøst er det ikke mye sengekos her heller. Ble sydd mye og mistet mye blod etter fødsel men håper på bedre tider. Vi er flinke til å ha nærhet på andre måter
 
Om det er noen trøst er det ikke mye sengekos her heller. Ble sydd mye og mistet mye blod etter fødsel men håper på bedre tider. Vi er flinke til å ha nærhet på andre måter
Vi har også vært flinke til å ha nærhet på andre måter, men kunne tenkt meg en real omgang i bingen nå :D uten vondter!
 
Back
Topp