Sex med x

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av MoriaStjernen, 10 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. MoriaStjernen Forelsket i forumet

Grusomt! Hadde mareritt i natt at jeg hadde sex med xen. Ganske detaljert drøm. Har ikke fått sovet siden kl 5 og er kronisk kvalm nå.. Hvordan få slike drømmer ut av hodet?

2. Sanka Forumet er livet

Hadde setta på en god komedie jeg da Får tankene alltid kjapt bort da med en god film

• Liker Liker x 1
  3. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

Uff føler med deg :eek:

Hadde en sånn drøm for noen uker siden.
    Og i tilegg så var jeg så på leting etter mannen min. Han var liksom bare blitt borte, og jeg var sammen med x igjen i drømmen. Jeg forsto ingenting, og var helt i fra meg. Jeg kom meg liksom ikke unna på noen måte. Verken fra sex med han, eller bosituasjon. Snakk om mareritt :(

4. Petrinemor97 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Huffda :eek: har hatt en slik drøm jeg også... ikke noe særlig og man må bare prøve å tenke på noe helt annet :eek:

5. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Jeg har vært nær slike drømmer, men våkner heldigvis i tide. Skikkelig ekkelt!

6. Siadle Gift med forumet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Er bare å prøve å trekke på skuldrene og glemme det. Jeg har for tiden sex med kreti og pleti i drømmene mine (blir ikke noe på meg ellers gitt), nå senest med sønnen til naboen.

• Morsom Morsom x 4
    • Liker Liker x 1
  7. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Haha :D

8. MoriaStjernen Forelsket i forumet

Høres enda værre ut

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Heffalompenbaby Flørter med forumet

Haha!!!!

10. Lykkespire<3 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sensommerbarna 2016 Junilykke2018

Tok en god stund, og hente seg inn igjen etter jeg våknet kan du si. La meg godt inntil mannen min på kvelden :)

11. Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017

Haha, lo litt av denne :)
    Rart hva man får seg til å drømme som gravid

12. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator Babyverden Stab VIP Sommerfuglene

Er glad jeg ikke husker så mye av drømmene mine jeg..

13. Junigull18 Glad i forumet Junilykke2018

Ble lært til at mareritt er vår verste frykt.. Så det betyr ikke mer enn at dette er noe du frykter. No worries.. hehe

14. Arielle_ Forumet er livet Vi som prøver :) VIP

Haha huff.. jeg drømmer ofte det, men det er IKKE fordi jeg vil ha han... for det vil jeg absolutt ikke... Så jeg vet ikke hvorfor egentlig men ... han er faren til barnet mitt da så det er nok noen relasjoner der inne som kommer opp i drømmene...

15. lykke_liten Elsker forumet Julibaluba 2017

Har drømt sånn mange ganger jeg også. Tenker ikke noe spesielt over det egentlig. Likte jo å ha sex med han når vi var sammen, så er liksom ikke "æsj ekkelt" i mine øyne.

• Enig Enig x 1

Del denne siden