Sex med x

R

RoseBusk

Guest
Grusomt! Hadde mareritt i natt at jeg hadde sex med xen. Ganske detaljert drøm. Har ikke fått sovet siden kl 5 og er kronisk kvalm nå.. Hvordan få slike drømmer ut av hodet?
 
Hadde setta på en god komedie jeg da [emoji56][emoji23] Får tankene alltid kjapt bort da med en god film
 
Grusomt! Hadde mareritt i natt at jeg hadde sex med xen. Ganske detaljert drøm. Har ikke fått sovet siden kl 5 og er kronisk kvalm nå.. Hvordan få slike drømmer ut av hodet?

Uff føler med deg :eek:

Hadde en sånn drøm for noen uker siden.
Og i tilegg så var jeg så på leting etter mannen min. Han var liksom bare blitt borte, og jeg var sammen med x igjen i drømmen. Jeg forsto ingenting, og var helt i fra meg. Jeg kom meg liksom ikke unna på noen måte. Verken fra sex med han, eller bosituasjon. Snakk om mareritt :(
 
Huffda :eek: har hatt en slik drøm jeg også... ikke noe særlig og man må bare prøve å tenke på noe helt annet :eek:
 
Jeg har vært nær slike drømmer, men våkner heldigvis i tide. Skikkelig ekkelt!
 
Er bare å prøve å trekke på skuldrene og glemme det. Jeg har for tiden sex med kreti og pleti i drømmene mine (blir ikke noe på meg ellers gitt), nå senest med sønnen til naboen.
 
Uff føler med deg :eek:

Hadde en sånn drøm for noen uker siden.
Og i tilegg så var jeg så på leting etter mannen min. Han var liksom bare blitt borte, og jeg var sammen med x igjen i drømmen. Jeg forsto ingenting, og var helt i fra meg. Jeg kom meg liksom ikke unna på noen måte. Verken fra sex med han, eller bosituasjon. Snakk om mareritt :(
Høres enda værre ut
 
Er bare å prøve å trekke på skuldrene og glemme det. Jeg har for tiden sex med kreti og pleti i drømmene mine (blir ikke noe på meg ellers gitt), nå senest med sønnen til naboen.
Haha, lo litt av denne :)
Rart hva man får seg til å drømme som gravid [emoji14]
 
Ble lært til at mareritt er vår verste frykt.. Så det betyr ikke mer enn at dette er noe du frykter. No worries.. hehe
 
Haha huff.. jeg drømmer ofte det, men det er IKKE fordi jeg vil ha han... for det vil jeg absolutt ikke... Så jeg vet ikke hvorfor egentlig men ... han er faren til barnet mitt da så det er nok noen relasjoner der inne som kommer opp i drømmene...
 
Har drømt sånn mange ganger jeg også. Tenker ikke noe spesielt over det egentlig. Likte jo å ha sex med han når vi var sammen, så er liksom ikke "æsj ekkelt" i mine øyne.
 
Er bare å prøve å trekke på skuldrene og glemme det. Jeg har for tiden sex med kreti og pleti i drømmene mine (blir ikke noe på meg ellers gitt), nå senest med sønnen til naboen.

Sånn har jeg det og, men jeg har et ganske aktivt sexliv med sambo liksom, til tross for at jeg er gravid, men i det øyeblikket jeg trer inn i drømmeland så er det en ny mann hver kveld [emoji23] kjenner nesten jeg blir litt sliten og "lei" [emoji23] merkelig hva man drømmer som gravid altså, for det kan lett være folk jeg ikke i virkeligheten ville tatt på med pølseklype engang, og i drømmen så er jeg bare så sykt giret og med liksom ‍♀️[emoji849]
 
Back
Topp