Sex - med barn i huset??

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Endelig fredag! Så da tåler vi litt sånne temaer :p

Nå har ikke vi barn selv enda, vi venter vårt første i mars.
Men har tenkt litt på dette. Hvordan gjør dere det med sex, dere som har barn?
Får dere "tid" til det? :p Og hva når babyen sover på samme rom?

Når de blir litt større.. tenker dere gjennom..ehm.. lydnivå og sånne ting? :rolleyes::rolleyes:

Ser for meg en hel rekke med utfordringer her, så er spent på å høre fra dere som har litt erfaring med emnet! :)
Og gjerne fra dere som ikke har erfaring enda, med hva dere ser for dere :p
 
Vel, vi har tre barn.

Så åpenbart har vi klart det med barn i huset ;-)

Mellomste ble nok til på gjesterommet, eldste sov i vår seng til hun ble født.
 
Frem til barn er en rundt 3 år er det ikke så farlig om man blir tatt på fersken, men etter det bør man være litt mer forsiktig siden det kan se ut som om mamma og pappa sloss og de kan bli skremte (har jeg lest et sted).

Vi hadde ikke noe problem med sex med baby på rommet.

Vi har som regel sex på soverommet og lukker døren og tenker ikke noe mer på det
 
Ikke noe problem [emoji6]
Da frøkna sov på vårt rom så fant vi gjerne andre steder eller hadde det stille[emoji108]
Nå er det bare å lukke døra, men tar ikke helt av for det [emoji23][emoji23]
 
Null stress, barna på eget rom og døra igjen[emoji23]
 
Ikke noe problem. :p ja, sex når barnet sover på samme rom, da prøver man selvfølgelig å ikke vekke dem, men så bråkete er vi da ikke uansett. Sover det noen i vår seng, tar vi det en annen plass :p
 
Har sex med barn i hus og om natta er det ikke alltid vi er så stille :p Pleier å ha et lite øre etter lyd underveis. Lillebror pleier å gråte eller lukke døra når han kommer ut og femåringen hører vi i trappa. Vi hadde og sex mens de lå på soverommet som babyer, men da var vi stillere.

Vet ikke helt hvordan vi skulle hart sex om det ikke hadde gått med barna i huset.. Hadde kun blitt to ganger i uka de ukene han har fri mellom kl 10.00 og 15.30 :p
 
Der har jeg store problemer...hatt sex barn i huset 1 gang...og det ble med det.
 
Hahaha [emoji23] glemmer ikke den gangen mini plutselig stod i senga si med store øyner og holdt seg fast i grinda (han hadde ikke laga en lyd).
Vart en stund til vi hadde sex etter det [emoji23]

Men er bare å være fryktelig stille.
 
Trenger ikke nødvendigvis ha sex på soverommet heller med baby i hus ;) Finnes da plenty med andre steder i hus [emoji14]

Ikke hatt problemer med det. Dørene lukket og tenker over lydnivå. Spesielt nå når våre er så store. Men de har aldri våkna av det før hvertfall :)

Ellers kan vi benytte oss når barna løper til lekeplass og venner også [emoji14] Da er huset bare vårt.
 
Takk for svar, alle! :D Kjekt å høre at det går :p
 
Vi samsov de første 6 mnd mens som foreldre. Men siden babyen sov flere ganger om dagen, bød muligheten seg i løpet av dagen uansett [emoji6]
 
Legger babyen på vårt soverom før vi skal legge oss selv, så benytter vi gjesterommet til litt kos før vi går å legger oss
 
Vel, vi venter nr 3 nå. Nr 1 sov på vårt rom frem til 4 dager før nr 2 ble født [emoji28] går helt fint det altså, bare å være litt stille [emoji28]
 
Klarer ikke slå meg løs med barn på samme rom.... men heldigvis har vi stort hus for samsover enda med jenta på snart 3....
 
Vi bruker alle andre rom i huset. Og vi har og gjort det på rommet med baby i sprinkelsenga ved siden av, sovende.
Nå har vi soverommet for oss selv i noen mnd før lille melder sin ankomst, så det utnyttes.
 
Dere finner ut av det ja:) ser også for meg mer problemer med lyd fremover. Det skal nok ordne seg.
 
For meg var det helt uaktuelt å ha seg på rommet hvor babyen sov .
Hadde flere rom :)
 
Hadde en del sex i sofaen etter ungene var lagt. Og veldig stille sex på soverommet når babyen sov der. En baby som våknet av hver minste lyd, så veldig rolig sex.

Når ungene har eget rom er det null stress.
 
Back
Topp