Sex i bytte mot nattevåk

Hvorfor ikke som flere skriver. Å snakke med han om hva du syns og føler når det gjelder dette ? [emoji4]

Det er ikke sikkert som også flere skriver att han vet hva du føler.

Trenger jo ikke nødvendigvis å vise dette, men tror det er bedre å snakke med han og vil han ikke det så får han vell bare lesr igjennom.
Har prøvd. Vil ikke ta detaljene, siden det fort blir gjenkjennelig, men får han ikke til å forstå.

Det er så mange utfordringen og så vanskelig å ta tak. Jeg står på mange måter på bar bakke om jeg går fra han, samtidig som vi ikke har det særlig bra slik det er nå.
Prøver å gi han litt tid til å innse at vi ut problem og ta tak. Skjer ikke det så går jeg vel til slutt
 
Har prøvd. Vil ikke ta detaljene, siden det fort blir gjenkjennelig, men får han ikke til å forstå.

Det er så mange utfordringen og så vanskelig å ta tak. Jeg står på mange måter på bar bakke om jeg går fra han, samtidig som vi ikke har det særlig bra slik det er nå.
Prøver å gi han litt tid til å innse at vi ut problem og ta tak. Skjer ikke det så går jeg vel til slutt
Parsamtale da ? Har dere prøvd det da.

Det er jo ikke sikkert det det hjelper med det samme heller, men kan jo godt hende dere får gode råd og kanskje han hører på den person.

Mener ikke at han ikke hører på deg, men at han kanskje ser det da på en annen måte [emoji4]

Hender seg jo at man tolker ting anderledes når andre sier ting enn dem nærmeste [emoji28]
 
Parsamtale da ? Har dere prøvd det da.

Det er jo ikke sikkert det det hjelper med det samme heller, men kan jo godt hende dere får gode råd og kanskje han hører på den person.

Mener ikke at han ikke hører på deg, men at han kanskje ser det da på en annen måte [emoji4]

Hender seg jo at man tolker ting anderledes når andre sier ting enn dem nærmeste [emoji28]
Er godt råd det altså. Utfordringa er bare å få han med
 
Er godt råd det altså. Utfordringa er bare å få han med
Hva med å oppmuntre han ? [emoji4] hvus du vet hvordan å motivere han så kan det funke.

Eller prøve å forklare med at du ønsker at det skal fungere mellom han og hadde satt stor pris på atbhan blir med til en samtale der dere kan få råd fra en annen person enn feks. Dere to i mellom eller av personer som er nære dere som familien eller venner [emoji4][emoji4]

Hvorfor ikke feks. Lage en liste over ting dere kan prøve ut som kan samtidig være gøy/ koselig eller teit eller hva det måtte være som feks:

- nevn en ting som jeg gjør deg glad
- gå en tur i skogen
- ha en filmkveld sammen der dere ser en teit eller komisk film

Det var bare eksempler da men [emoji28]
 
Skal du selge deg selv til han? Bare at han SA det bør være nok. Æsj, for en ekkel type
 
Back
Topp