Sex etter EL

Klar for nr. 1

Andre møte med forumet
Vi har et variabelt sexliv, det opplever sikkert de fleste i perioder, men nå har vi prøvd i ett halvt år for så å ikke hatt samleie siste to mnd. Jeg har sluttet å teste for å få litt pause, men logger mensen og EL i kalender i to ulike apper. Den ene viser jeg hadde EL fredag, to dager siden og den andre viser at det var i går. Jeg hadde EL-slim i går. Er det håp i dag?

Når kan jeg evt teste, og hvilken test er best for tidlig testing?
 
Ikke sikkert du har EL når du tror du har det (dvs, kan være et par dager senere), og EL kan være forsinket.

Utenom det, så kan et egg leve i mellom 24-48 timer etter eggløsning, så det er ikke UMULIG uansett.

Når du kan teste, kommer sånn sett an på. Noen får strek tidlig, allerede 8 dager etter eggløsning. Opplever at de fleste ikke får før 10 dager etter, men noen trenger ikke få strek før ikm. Om du vil teste én gang for relativt sikkert svar, anbefaler jeg å vente til forventet mens. Om du vil småteste i spenning, så kan du begynne 8-9 dager etter ventet eggløsning.

Av strimmeltester for graviditet foretrekker jeg make sure. :)
 
Jeg bruker monitor. Jeg orker ikke å lage stress i senga. Bruker app og trakker mensen og eggløsning. Slik at ting blir lettere. Vi ønsker oss nummer 3.
Vår lille skatt døde i sommer. 16 uker på vei.
 
Har det samme her. Mannen i hus orker dessverre ikke sex hver kveld eller annenhver, så her må det planlegges :smiley-ashamed004 men det høres ut som slik du beskriver det at du kan fortsatt prøve idag ja :D
 
Back
Topp