Setter du igjen barnet på lekebutikk/dyrebutikk når du handler?

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Bruker du å sette igjen barnet på enten lekebutikken eller dyrebutikken så du får handle i fred?

Har du noen gang gjort det før?
 
Tenker hun må bli ganske stor før hun får gå alene på senteret ja:D minst dobbelt så gammel.
 
Sønnen min er 7 år, han kan gå alene i dyrebutikken på et kjøpesenter ved oss hvis jeg skal innom en butikk. Jeg går aldri rundt på senteret, men forteller at jeg skal i den ene butikken og viser han hvor. Går sjeldent på senter med sønnen min, men må jeg det kjøper jeg en slush, så vet jeg at jeg har den tiden det tar å drikke opp den på meg før vi er ferdige :)
 
Det har vært ett par artikler i avisen i Trondheim om at det er foreldre som setter igjen barna sitt for å så dra å handle selv.
Det har vært klaging på at ansatte må bruke tid på å finne foreldre pgr av barnet må på do osv :)
 
På dyrebutikken? Er vel derfor de på dyrebutikken må ha skilt om at barn må følges av voksne inne på den butikken? Og at barn ikke får plage dyrene.
Dumt ungene ikke kan lese skiltene som står bare...
 
Det har vært ett par artikler i avisen i Trondheim om at det er foreldre som setter igjen barna sitt for å så dra å handle selv.
Det har vært klaging på at ansatte må bruke tid på å finne foreldre pgr av barnet må på do osv :)
Det kan jeg faktisk forstå at blir klaget på :) Har og sett barn alene i lekebutikk som leker, herjer og åpner ting. Ikke bra.
 
Nei det gjør jeg ikke. Men hun vil helst ikke være med å handle uansett så mye enklere å ordne ting når jeg "slipper" å ha henne med :p
 
Her går vi sammen på lekebutikken.
Bruker det også som belønning når hun har vært grei å holde tritt med meg mens jeg har handlet.
Noen ganger får hun en liten ting også. Da blir hun så glad:Heartbigred
 
Back
Topp