Seteleie

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
Flere som enda har barna i seteleie? Skal bli satt i gang i uke 38 pga bekkenløsning. Men nå er de bekymret for at babyen ikke skal snu seg. Uke 33 på søndag
 
34+4 nå og har en baby i alle mulige leier :p han har vært mer aktiv med beina/rumpa opp siste to dagene,så håper han kanskje har funnet ut at han skal ligge med hodet ned likevel :p ellers virker det som om seteleie og tverrleie er de stillingene han trives best med..
 
Må bare spørre, hvordan kom dere fram til at du skal bli satt igang i uke 38 pga bekkenløsning? Hatt siden uke 7 og bruker krykker på kveldene fordi det er så vondt.. Hvor går grensa, hva skulle til? Hvem bestemte det, hvordan foregikk den prosessen :eek:
 
Er mitt 4. Svangerskap. Og 2 to forrige ble også igangsatt pga bekkenløsning. Det må være fare for at man kan bli handikapet pga bekkenet for at de skal sette igang en fødsel. Har også tatt MR i mellom svangerskapene som viser store "åpninger" i bekkenet.
 
Må bare spørre, hvordan kom dere fram til at du skal bli satt igang i uke 38 pga bekkenløsning? Hatt siden uke 7 og bruker krykker på kveldene fordi det er så vondt.. Hvor går grensa, hva skulle til? Hvem bestemte det, hvordan foregikk den prosessen :eek:

Trur man må til samtale med overlegen for å bli vurdert :)
 
Er mitt 4. Svangerskap. Og 2 to forrige ble også igangsatt pga bekkenløsning. Det må være fare for at man kan bli handikapet pga bekkenet for at de skal sette igang en fødsel. Har også tatt MR i mellom svangerskapene som viser store "åpninger" i bekkenet.
Usjda såpass ! Godt du blir satt i gang så du slipper mer smerte !! <3
 
Ja, skal det :) men ville bare spørre her også, siden hun har gått gjennom det da, det må være lov :p!! Skal ikke til jordmor før om 2 uker :)

Selvfølgelig er det lov å spørre her :p får håpe du får komme inn og "snakke" din sak :) trur det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus?
 
Babydilla123 har du barn fra før?
Nei, førstegangs :) men har en fryktelig dårlig rygg, opererte prolaps ifjor og har 2 der nå, og bekkenløsning siden uke 7, min mor ble satt igang med meg og mine søsken pga bekkenløsning også ... :p
 
Selvfølgelig er det lov å spørre her :p får håpe du får komme inn og "snakke" din sak :) trur det er litt forskjellig fra sykehus til sykehus?

Ja, får høre hva jordmor sier og se det litt Ann :) bare visste ikke det var særlig alternativ engang :p min mor ble det med meg og mine søsken, satt i gang pågrunn av bekkenløsning altså:p men ikke tenkt over at det er noe jeg burde ta opp med jordmor :eek:
 
Håper lille snur seg i tid til uke 38 i hvert fall :)
 
Er 34+6, her er det fortsatt seteleie. Har en skillevegg i livmoren som mest sannsynlig er grunn til at han ikke vil snu seg, ligget slik hele svangerskapet. Ble innlagt 31+5 med premature rier, ligger her enda :hungover: blir tatt med KS om han ikke snur seg. Krysser fingrene for at han gjør det :)
 
Har babyen snudd seg? :)

Jeg var på ul i går og fikk konstatert seteleie, kjenner jeg grur meg til fødselen enda mer nå :eek: er 36 uker i morgen og jeg tror ikke han snur seg.
 
Back
Topp