Sete leie

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Kjenner jeg stresser over at jenta sitter med rompa godt plantet ned. Hun har hatt denne stillingen siden uke 24 nå[emoji28]

Hoftedysplasi, setefødsel ehhhh, kjenner jeg stresser. Skal bli godt å komme på kontroll neste uke for å høre hva vi gjør videre.

De andre ungene mine har lagt seg med hode ned siden uke 26[emoji51] festa seg i uke 32.
Neste uke er jeg i uke 33[emoji85]
 
Kan se ikke snu henne? Hørt at de gjør det av og til?
 
God tumleplass enda. Mine tre siste har hoppa rundt inni magen frem til uke 35 før de la seg med hodet ned permanent.
 
Både nr 2 og nr 3 låg i seteleie heilt fram til veke 37 før dei snudde seg. Den lille i magen ligg vist også i sete, eg kjenner at akkurat denne bekymringa vel eg å legge frå meg enn så lenge ;)
 
Lille her ligger litt skrått, men med hodet opp. Tror ikke hun har vært i hodeleie enda da sparkene ofte går nedover eller er under navlen.
Mener jordmor sa noe om at de kan prøve å snu henne om hun ikke gjør det selv. Men det blir da nærmere fødsel for nå kan hun bare snu seg tilbake igjen. Er i uke 30 nå[emoji16]
 
Min ligger på tvers med hodet på skrå ned og rumpa opp i ribbeina mine. :woot: Er 29 uker i morgen. Men min andre snudde seg i uke 37 og hodet var ikke festet da fødselen startet. Men ut kom han. Jeg har fått beskjed om at siden de følger med på
bt mitt så blir det ks hvis det forverrer seg og ungen fortsatt ligger på tvers :happy:
 
Kjenner jeg stresser over at jenta sitter med rompa godt plantet ned. Hun har hatt denne stillingen siden uke 24 nå[emoji28]

Hoftedysplasi, setefødsel ehhhh, kjenner jeg stresser. Skal bli godt å komme på kontroll neste uke for å høre hva vi gjør videre.

De andre ungene mine har lagt seg med hode ned siden uke 26[emoji51] festa seg i uke 32.
Neste uke er jeg i uke 33[emoji85]

Min første satt i seteleie fra uke 27 og ut. Satt i samme leiet hele tiden, flyttet aldri på seg. Forsøkte vending i uke 36-37, men det hadde jeg aldri troen på siden han satt slik hele veien. Ble planlagt keisersnitt i uke 39, siden han ble estimert til ca 4 kg og da ønsket jeg ikke prøve setefødsel ;-) hadde jeg født tidligere, så hadde jeg muligens prøvd fødsel. Lykke til! :)
 
Hvordan gikk det på kontroll? :)
Min er i seteleie og jeg skal ha kontroll i morgen. Er spent på hvordan det går, og hva de vil anbefale oss fremover. Er åpen for det meste, og vil følge sykehusets anbefalinger.
 
Back
Topp