Serier og program dere så på før

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva så dere på da dere vokste opp?
Nrk har en god del liggebde ute, så jeg har sett på en del av dwt jeg så på da jeg vokste opp som borgen skole, to hus tett i tett, fredriksons fabrikk
 
Er det noen som husker hva soria moria handlet om? Husker det var en dramaserie. Også syv søstre var vel også en.
 
Jeg så på so little time, Lizzie McGuire, braceface, og så har jeg fulgt med av og på, på hotell cæsar, days of our lives og tror jeg fulgte med på syv søstre. Men skal sies at jeg har ikke sett alt sammenhengende. Var når jeg rakk etter skolen osv :)
 
Sunset Beach, Den syvende himmel, Pacific Blue, Macgyver, Bonanza,

Sikkert flere. De jeg kom på nå. Rimelig sikker på det var en fransk en også. Men husker ikke navn nå..
 
I gode og onde dager, venner og fiender, 7 th heaven, Berverly Hills, Nanny Fine, Heksen Sabrina, Alle de gode seriene i Happy hour (fresh prince, sister sister, steg for steg osv), Pacific Blue, Macgyver, Jessica Fletcher, De syv søstre og Hotell Cæsar!
 
Fredrikssons Fabrikk. :D og Hotel Cæsar ;)
 
Charmed, buffy, sister sister, under samme tak, fullt hus, offshore, syv søstre, hotel Cæsar, i gode og onde dager - husker spesielt den perioden Marlena var en demon :hilarious:
 
Sunset Beach, Den syvende himmel, Pacific Blue, Macgyver, Bonanza,

Sikkert flere. De jeg kom på nå. Rimelig sikker på det var en fransk en også. Men husker ikke navn nå..
Den franske var kanskje Helene og gutta? [emoji4]

Edit, så plutselig du fant det ut selv [emoji16]
 
Macgyver, 7th Heaven, step by step, full house, home and away, hotel Cæsar, fresh prince, Fredrikssons fabrikk (åh, det var bare herlig!), vi på saltkråkan, barna i bullebyn... med flere :)

På kvelden på fredager og lørdager var det fast Heartbeat og, nytt på nytt, Beat for beat :p
 
Home and away og 7th heaven , MacGyver, James Bond, Malcholm i midten.. :)
 
Back
Topp