Ser ut som jeg hører til her:(

Smukka91

Glad i forumet
Marsboerne2017
Etter halvannen uke med svake tester og 1-2 på digital, ser det ut til at jeg mister[emoji17] var på ultralyd idag, og da var det ingen tegn til graviditet i livmoren. I morgen får jeg svar på hcg nr 1, og skal samtidig ta nr 2. Kom litt rosa på papiret nå i kveld, så løpet er nok kjørt[emoji17] føler meg helt tom innvendig
 
Det var leit å høre! Man rekker å få mange tanker, drømmer og planer for en liten i løpet av halvannen uke... Håper for din del at du tar feil, men sjansen for at noe er galt virker jo ganske sannsynlig. Sender deg en stor klem [emoji173]️. Hvis du orker, hold oss gjerne oppdatert om fortsettelsen... lykke til!
 
Kjempe trist å lese❤️Håper det går bra allikevel.
Man rekker å lage seg håp og forventninger og planer, og glede seg til å få en liten.
Klem fra meg❤️
 
Svakere test idag, og ser ut som jeg begynner å blø nå. Så da er det nok en abort på gang[emoji17] får svar på hcg prøve nr 1 idag og skal samtidig ta nr 2.. har lyst på et stort glass vin, men får vel vente til det er bekreftet..
 
Svakere test idag, og ser ut som jeg begynner å blø nå. Så da er det nok en abort på gang[emoji17] får svar på hcg prøve nr 1 idag og skal samtidig ta nr 2.. har lyst på et stort glass vin, men får vel vente til det er bekreftet..

Det var ikke godt nytt... klem til deg[emoji173]️.
 
Det var ikke godt nytt... klem til deg[emoji173]️.
Nei[emoji20] får svar på andre hcg på mandag, men den er nok synkende. Har kun litt rosa på papiret av og til. På ultralyd i går så de ikke antydning til graviditet i livmoren, så begynner å lure på om det kanskje er utenfor livmoren....
 
Nei[emoji20] får svar på andre hcg på mandag, men den er nok synkende. Har kun litt rosa på papiret av og til. På ultralyd i går så de ikke antydning til graviditet i livmoren, så begynner å lure på om det kanskje er utenfor livmoren....

Det er jo straks litt mer skummelt. Du får være på vakt mot smerter, og kontakte lege raskt dersom du får vondt. Huff, får så vondt av deg når du opplever sånn usikkerhet. Masse lykke til!!
 
Det er jo straks litt mer skummelt. Du får være på vakt mot smerter, og kontakte lege raskt dersom du får vondt. Huff, får så vondt av deg når du opplever sånn usikkerhet. Masse lykke til!!
Ja jeg følger med. Vil jo tro at jeg skal blø mer hvis det er en abort på gang..
 
Utrolig trist å lese :-( føler med deg! Stor styrkeklem sendes over
 
Huff. Triste greier. Håper det går så bra som det kan, og at det ikke er utenfor livmoren! [emoji8]
 
Har begynt å blø en del nå, så da regner jeg med at ting ordner seg selv[emoji4] skal bli godt å være ferdig
 
Har begynt å blø en del nå, så da regner jeg med at ting ordner seg selv[emoji4] skal bli godt å være ferdig

Det høres bra ut med tanke på alternativet. Regner med du sjekkes uansett? Har tenkt på det gjennom dagen. Takk for oppdatering. Stor klem til deg. [emoji173]️ Ta godt vare på deg selv!
 
Det høres bra ut med tanke på alternativet. Regner med du sjekkes uansett? Har tenkt på det gjennom dagen. Takk for oppdatering. Stor klem til deg. [emoji173]️ Ta godt vare på deg selv!
Skal ringe legen på mandag, men er det vanlig med sjekk etter en SA? Skulle bare mangle at jeg oppdaterte[emoji173] dere er jo så gode og er her for meg
 
Hvis hcg faller fint på blodprøvene og du blør som vanlig mens, trenger du nok ikke sjekk. Hvis hcg stiger eller flater ut, ville jeg bedt om en sjekk...
 
Så trist å lese... håper kroppen din ordner opp selv uten for mye smerte[emoji53] Hadde selv sa forrige uke, man blir helt tom! Vi får krysse fingrene for oss selv fremover [emoji173]️
 
Så trist å lese... håper kroppen din ordner opp selv uten for mye smerte[emoji53] Hadde selv sa forrige uke, man blir helt tom! Vi får krysse fingrene for oss selv fremover [emoji173]️
Mm.. virker som at kroppen fikser opp selv. Blør en del som en kraftig mens, men har heldigvis ikke særlig vondt lengre. Lurer på hvor lenge blødningen varer.. vil bare prøve på nytt igjen nå.
 
Mm.. virker som at kroppen fikser opp selv. Blør en del som en kraftig mens, men har heldigvis ikke særlig vondt lengre. Lurer på hvor lenge blødningen varer.. vil bare prøve på nytt igjen nå.

Godt den fikser det selv men vondt å miste uansett! Viktig å tenke at lille spira ikke var levedyktig[emoji173]️
Min blødning gikk over etter 2 dager[emoji1360] LYKKE til i ny pp [emoji846]
 
Godt den fikser det selv men vondt å miste uansett! Viktig å tenke at lille spira ikke var levedyktig[emoji173]️
Min blødning gikk over etter 2 dager[emoji1360] LYKKE til i ny pp [emoji846]
Takk[emoji173] tok en graviditetstest idag, og den var negativ, så da er det bare å starte på ny når jeg er ferdig å blø[emoji4] blør veldig lite nå, så satser på å være ferdig om et par dager
 
Takk[emoji173] tok en graviditetstest idag, og den var negativ, så da er det bare å starte på ny når jeg er ferdig å blø[emoji4] blør veldig lite nå, så satser på å være ferdig om et par dager

Ok, da får vi krysse fingre å tær for at EL kommer fort som fy!!
Vi må holde hverandre oppdatert fremover [emoji846]
 
Back
Topp