Ser ut som dette ikke går veien

Pepperpop

Betatt av forumet
nå har jeg hatt litt rosa på papiret i over en uke, HCG test viste en økning på underkant av 1000 fra onsdag til torsdag. I dag kommer det mer brunt og jeg tipper at det nå er på vei over. Har tre barn fra før og aldri mistet før. Kjenner jeg ikke er klar for å oppleve dette
 
nå har jeg hatt litt rosa på papiret i over en uke, HCG test viste en økning på underkant av 1000 fra onsdag til torsdag. I dag kommer det mer brunt og jeg tipper at det nå er på vei over. Har tre barn fra før og aldri mistet før. Kjenner jeg ikke er klar for å oppleve dette

Hei, trist å høre :( Har selv mistet og vet hvor vondt fysisk og psykisk det er. Hvor langt er du kommet? (mtp hcg). Det fins jo de som spotter både rosa og brunt i svangerskapet der det likevel går bra. Hvordan er det med symptomer ellers? Sender deg en god klem :Heartred
 
Hei, trist å høre :( Har selv mistet og vet hvor vondt fysisk og psykisk det er. Hvor langt er du kommet? (mtp hcg). Det fins jo de som spotter både rosa og brunt i svangerskapet der det likevel går bra. Hvordan er det med symptomer ellers? Sender deg en god klem :Heartred
Er bare 6 uker. Alt roet seg ned ut på dagen. Skal på undersøkelse hos legen i morgen, så får se hva som skjer da. Har ikke blød med de andre, så dette er en ny opplevelse. Har ikke helt troen på at det går bra. Ellers er symptomene på plass enda.
 
Håper alt er bra med spiren og at den klamrer seg fast. Lykke til hos legen i morgen, hører gjerne fra deg igjen.

Sender en stor klem. :Heartred
 
Håper alt er bra med spiren og at den klamrer seg fast. Lykke til hos legen i morgen, hører gjerne fra deg igjen.

Sender en stor klem. :Heartred
Ble ikke noe klokere. Ny HCG test også får vi se. Men har en del brun utflod nå, så jeg har ikke helt troen
 
Ble ikke noe klokere. Ny HCG test også får vi se. Men har en del brun utflod nå, så jeg har ikke helt troen

HCG-måling skal i utgangspunktet taes med minimum 48-timers mellomrom, så dersom du tok prøvene på onsdag og torsdag i forrige uke, så vil det kanskje vises for lite stigning i mellomtiden.

Hva sa legen i dag? Trasig at du fortsatt må gå rundt i uvisshet, men du får vel svar på prøven fra i dag senest i morgen?

Du må fortsatt hold fast på troen og håpet inntil videre, selv om det er lettere sagt enn gjort! Vet alt om det... :)
 
Litt vanskelig å kunne anta noe utifra blodprøver uten å ha den nøyaktige verdien på dem.
Noen har mye blødninger gjennom svangerskapet uten at det betyr noe, andre har blødninger pga plasseringen av morkaka.
Brunt indikerer gammelt blod. Beste rådet er å få en innvendig UL.

Lykke til.
 
HCG-måling skal i utgangspunktet taes med minimum 48-timers mellomrom, så dersom du tok prøvene på onsdag og torsdag i forrige uke, så vil det kanskje vises for lite stigning i mellomtiden.

Hva sa legen i dag? Trasig at du fortsatt må gå rundt i uvisshet, men du får vel svar på prøven fra i dag senest i morgen?

Du må fortsatt hold fast på troen og håpet inntil videre, selv om det er lettere sagt enn gjort! Vet alt om det... :)
I dag var HCG tallen på over 13000. Men blør mer nå. Skal til legen igjen i morgen, men nå har jeg gitt helt opp. Ber om ul i morgen uansett.
 
Her ser du to HCG-tabeller. Til å være i uke 6, ser jo tallene dine bra ut dersom du er over 13000? Hva er stigningen din fra forrige blodprøve til den i dag?

Forstår du mister håpet pga. blødningen, men det er en del som blør både i starten og underveis i svangerskapet og at det allikevel har vært fint med spiren. Blødninger kan skyldes mye forskjellig, som f.eks. skjøre og blodfylte slimhinner pga. graviditeten, så det kan være helt uskyldig og ikke ensbetydende med at du mister. Ikke gi opp før TUL i morgen hvertfall. Håper fortsatt på det beste for deg!

Klem :Heartred
 
Her ser du to HCG-tabeller. Til å være i uke 6, ser jo tallene dine bra ut dersom du er over 13000? Hva er stigningen din fra forrige blodprøve til den i dag?

Forstår du mister håpet pga. blødningen, men det er en del som blør både i starten og underveis i svangerskapet og at det allikevel har vært fint med spiren. Blødninger kan skyldes mye forskjellig, som f.eks. skjøre og blodfylte slimhinner pga. graviditeten, så det kan være helt uskyldig og ikke ensbetydende med at du mister. Ikke gi opp før TUL i morgen hvertfall. Håper fortsatt på det beste for deg!

Klem :Heartred
For en uke siden var HCG nivået på 3200. Nå er det tilbake til brunt og jeg kaster opp. Dette er veldig forvirrende. Har jo tre barn og aldri opplevd dette før.
 
For en uke siden var HCG nivået på 3200. Nå er det tilbake til brunt og jeg kaster opp. Dette er veldig forvirrende. Har jo tre barn og aldri opplevd dette før.

Du har jo veldig bra stigning? Jeg forstår ikke at ikke legen din fikk beroliget deg i går, forsikret om at alt later til å være bra og at du ikke trenger å bekymre deg unødig for rosa på papiret/brunt utflod? Du har ikke hatt ordentlig blødning og magesmerter? Man kan begynne å blø selv av en nys i denne fasen her, og da kan det bli litt rosa på papiret eller at det blir brunlig utflod, som er gammelt blod. Du har ikke sagt noe om du og mannen har koset dere sammen ila. perioden, men det kan også forøvrig forårsake dette. ;)

Håper du får komme inn på TUL i dag, lykke til!
 
For en uke siden var HCG nivået på 3200. Nå er det tilbake til brunt og jeg kaster opp. Dette er veldig forvirrende. Har jo tre barn og aldri opplevd dette før.
Er jo flott stigning det.
Brunt betyr gammelt blod og som Shoegrl sier er det mange som har blødninger gjennom et svangerskap uten at det betyr noe.
Har du fått TUL idag?
 
Nå blør jeg såpass mye at jeg må bruke bind. Legen vil ikke sende meg på TUL, så jeg får bestille en selv privat. Ingen smerter og digitaltest viser tre pluss enda
 
Nå blør jeg såpass mye at jeg må bruke bind. Legen vil ikke sende meg på TUL, så jeg får bestille en selv privat. Ingen smerter og digitaltest viser tre pluss enda

Jeg blødde MASSE i forrige svangerskap uten at det var årsaken til at det gikk galt. Blødde hver dag fra uke 5-15. Flere runder så mye at jeg måtte bytte bind hvert 30. Minutt. Det var et hematom i livmoren som stadig fyltes med nytt blod. Hadde aldri smerter i forbindelse med blødningene.
 
Skjønner at du mister håpet. Rart du ikke får henvisning til TUL.
Håper alt går bra videre.
 
Hvordan går det med deg? Sender deg en klem. :Heartred
 
Nå har vi etter mye om og men endelig fått ultralyd og da fant de et foster i rett størrelse, men en blødning i livmoren. Men så langt går det veien. Ny ultralyd på fredag. Blør litt enda, men har roet seg litt

Så flott! :) Håper blødningen går seg til snart.
 
Back
Topp