Ser du streken?

SiljeEliseJ

Blir kjent med forumet
IMG_5841.JPG
Jeg er i tilfelle 2+4, skal teste igjen i morgen tidlig. Denne testet jeg i ettermiddag. Har aldri testet positivt før uke 5 (da var den svak) men har idag en frisk og fin gutt på 3år.

Jeg håper det er en strek på denne testen og at jeg ikke innbiller meg det. Kan legge til at jeg er unormalt trøtt, har mye utflod, temp. har ikke sunket siden EL og jeg har tilfeldige strekkinger nederst i magen.
 
Vis vedlegget 228329
Jeg er i tilfelle 2+4, skal teste igjen i morgen tidlig. Denne testet jeg i ettermiddag. Har aldri testet positivt før uke 5 (da var den svak) men har idag en frisk og fin gutt på 3år.

Jeg håper det er en strek på denne testen og at jeg ikke innbiller meg det. Kan legge til at jeg er unormalt trøtt, har mye utflod, temp. har ikke sunket siden EL og jeg har tilfeldige strekkinger nederst i magen.


Jeg ser en strek, men ser dessverre ingen farge på den foreløpig? Eller ser du at den er rosa?
Det er jo ekstremt tidlig, skal vel egentlig ikke være mulig å få positiv 2+4, men kanskje du har hatt EL tidligere evt?

Uansett lykke til [emoji5]
 
Jeg ser en strek, men ser dessverre ingen farge på den foreløpig? Eller ser du at den er rosa?
Det er jo ekstremt tidlig, skal vel egentlig ikke være mulig å få positiv 2+4, men kanskje du har hatt EL tidligere evt?

Uansett lykke til [emoji5]
Med gutten min på 3år ble jeg gravid dagene etter mensen, og jeg har merkeligvis bestandig hatt EL rett etter mensen, eller uka etter istedet for to uker etter.. det var det legen den gang kom frem til.

Ææ får bare vente og se, spennende
 
Med gutten min på 3år ble jeg gravid dagene etter mensen, og jeg har merkeligvis bestandig hatt EL rett etter mensen, eller uka etter istedet for to uker etter.. det var det legen den gang kom frem til.

Ææ får bare vente og se, spennende

Tok du ny test i morgest da? [emoji5]
 
Jeg ser noe... spennende :)

Jeg er også en av de med tidlig eggløsning, har EL 8-9 dager etter mensen, og mensen varer i 5-6 dager, så blir rett etter M her også at det klaffer :)
 
Ifølge terminkalkulator skal jeg være 2+5, men tør ikke å teste enda [emoji85]

Venter noen dager til tror jeg .. men vet ikke når det er sikkert å få strek
 
Tok du ny test i morgest da? [emoji5]
Tatt test hver morgen og skuffer bare meg selv. Det er og neeeeesten umulig å få positiv nå mtp at kroppen faktisk produserer HCG fra uke 4 (fosterets uke 2).
Nå skal jeg vente til mandag så får vi se Den jeg la ut bilde av har vært "mest" positiv
 
Back
Topp