Ser du i tilbudsaviser før du handlar inn mat?

Vi håndler for 1 måned om gangen, fyller bare på med melk og grønt. Har en fast butikk vi handler i, men sjekker alle tilbudsaviser og handler det som er på tilbud i andre butikker :)
Så flinke dere er! Det krever jo en god del planlegging å handle for 1 mnd om gangen. :)
 
Vi håndler for 1 måned om gangen, fyller bare på med melk og grønt. Har en fast butikk vi handler i, men sjekker alle tilbudsaviser og handler det som er på tilbud i andre butikker :)

1 måned? Hvordan holder maten seg så lenge? Her holder ikke pålegg mer enn 7 dager f.eks, er jo masse som ikke er så lenge. Hva handler dere da?
 
Sjekker tilbudene før jeg handler, det er 2 butikker rett over gata for bhg, så går vi forbi en på vei hjem og så ligger en annen kjede 5 min gange hjemmefra. Så for meg er det helt greit å handle flere plasser.
 
1 måned? Hvordan holder maten seg så lenge? Her holder ikke pålegg mer enn 7 dager f.eks, er jo masse som ikke er så lenge. Hva handler dere da?
Jeg fryser det som kan fryses, men selvfølgelig noe må vi fylle på med, ikke alt som egner seg i fryseren :)
 
Leser ikke tilbudsviser, så nei.
Handler hovedsakelig på rema en gang i uken. Stopper innom extra på vei hjem om det er noe vi har glemt.
Har en mor som alltid har vært hysterisk etter ting på tilbud. Ønsker ikke å bli sånn som hun er!!!
Alle blir påvirket av tilbud tror jeg, men noen er jammen mer ekstreme enn andre.
 
Hvor mye handler dere for da?
Tror vi måtte fylt opp ganske ofte da [emoji12]
Vi bruker ca 6000 i måneden på mat og husholdning. Vi er 2 voksne og 3 barn. Kjøper ikke billigmerker. Bruker ca 4000 på storhandlingen og 500kr i påfyll i uka.
Er hovedsaklig melk frukt og grønnsaker vi må fylle på med. Om noe pålegg er tomt i slutten av måneden er det fortsatt mye annet å velge i :)
 
Vi bruker ca 6000 i måneden på mat og husholdning. Vi er 2 voksne og 3 barn. Kjøper ikke billigmerker. Bruker ca 4000 på storhandlingen og 500kr i påfyll i uka.
Er hovedsaklig melk frukt og grønnsaker vi må fylle på med. Om noe pålegg er tomt i slutten av måneden er det fortsatt mye annet å velge i :)

Imponerende :)
 
Back
Topp