Ser du i tilbudsaviser før du handlar inn mat?

M

Moderator Linda

Guest
Eller handlar du kanskje på samme butikk uansett? :)
 
Nei, handler stort sett i samme butikk. Men samboer følger med [emoji14]
 
Handler en gang i uka og handler på den nærmeste butikken som er stor nok til å ha bra nok utvalg. Jeg må handle når JEG har tid, ikke når butikkene har salg. Og orker ikke kjøre flere steder rundt.
 
Ja, planlegger gjerne menyen samt handler gjerne ekstra om det er gode tilbud. Tilbudsavisene har ofte masse tull som ikke er tilbud og
 
Handler i to forskjellige butikker som ligger helt inntil hverandre så ja sjekker tilbudsavisen [emoji4]
Sparte over 30 kr kun på en ost idag pga det
 
Ja,skummer gjennom og prøver å få med meg de beste tilbudene vertfall[emoji4]
 
Bruker å handle på samme butikk(er), men ser av og til i tilbudsavisene om det er noe godt tilbud i andre butikker som vi kan benytte oss av.
 
Ser igjennom, og hvis det er noen gode tilbud så handler vi i forskjellige butikker..Men som regel handler som oftest alt på en[emoji4]
 
Handler i samme butikk, men planlegger gjerne middager utifra hva som er på tilbud [emoji846]
 
Handler på enten kiwi eller rema, men sjekker alltid avisen til obsen for å få med meg gode tilbud på sko og uteklær til mini [emoji6]
 
Jeg handler en gang i uken og stortsett i de samme butikkene, men følger med på tilbud.
Er det noen gode tilbud kjøper jeg ofte ekstra og legger i frysen
 
Følger med på tilbud. Handler ikke en gulost på kiwi hvis jeg kan få over gata og bort på Coop å kjøpe den på tilbud isteden.
 
Vi håndler for 1 måned om gangen, fyller bare på med melk og grønt. Har en fast butikk vi handler i, men sjekker alle tilbudsaviser og handler det som er på tilbud i andre butikker :)
 
Vi håndler for 1 måned om gangen, fyller bare på med melk og grønt. Har en fast butikk vi handler i, men sjekker alle tilbudsaviser og handler det som er på tilbud i andre butikker :)
Det er så smart[emoji4] Vi handler for 2 og 2 uker og føler at vi sparer masse penger på det![emoji4]
 
Det er så smart[emoji4] Vi handler for 2 og 2 uker og føler at vi sparer masse penger på det![emoji4]
Vi sparer også mye penger på det.
Må kjøre et stykke for å ha flere butikker og de billigste å velge i, derfor har vi 1 måneder om gangen :) påfyllings handelen tar vi på lokalbutikken :)
 
Vi sparer også mye penger på det.
Må kjøre et stykke for å ha flere butikker og de billigste å velge i, derfor har vi 1 måneder om gangen :) påfyllings handelen tar vi på lokalbutikken :)
Ja, man slipper jo alle impulskjøpene, og det er jo ofte de som blir dyre i lengden[emoji4] Fint å kunne støtte lokalbutikken litt også da[emoji4]
 
Back
Topp