Ser dere på fødeavdelingen?

M

Moderator Steffen

Guest
Nå som dere er gravide, ser dere på slike programmer fremdeles?
Gjorde dere kanskje det før, men ikke nå lenger? Eller har dere kanskje begynt med det nå? :)
 
Jeg har alltid likt veldig godt å se på fødeavdelingen, og har ikke noe problem med å se på det nå som jeg er gravid heller :)
 
Alltid likt disse programmene og ser de fortsatt :)
 
Elsker slike program, var slik jeg kom over fødselsangsten jeg hadde når jeg ble gravid med nr 1.
Det hjalp rett og slett å se hva som skjedde og spesielt det å se når babyen ble plassert på brystet til mammaen. ❤️
 
Så mye på det når jeg var gravid med storesøster. Ikke sett på det etterpå før nå. Tror jeg har sett alle episodene nå i dette graviditeten :joyful:
 
Nei. Har aldri intresert meg.
 
Jeg ser på den norske, men ikke den britiske. Syntes de tar med de mest dramatiske fødslene der, så det skjermer jeg meg for :happy:
 
Jeg ser på den norske, men ikke den britiske. Syntes de tar med de mest dramatiske fødslene der, så det skjermer jeg meg for :happy:
Jeg synes ikke de er så dramatiske, men liker ikke den britiske. Jeg synes det er så rart at de bare ligger der, gjennom hele greia. Null bruk av tyngdekraft, og å prøve forskjellige stillinger for å få fart på ting.
 
Ja, begynt å se på det etter jeg ble gravid. Kjekk underholdning det :)
 
Har sett på både før og etter jeg ventet barn :)
Synes det er interessant og veldig fascinerende hvor god tid de fleste har :)
 
Back
Topp