Septemberjentenes JUBELTRÅD!

*fortryllende*

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Det kan være lett å havne i feil fokus, tenke på alle vondter, strekkmerker osv. istedenfor å tenke på alt det fantastiske vi opplever som gravid og mamma.
Så...

Dette er en tråd hvor vi kan juble over milepæler, spesielle hendelser, merkedager, det som gjør oss glad og andre ting verdt å juble for!

emoticon
emoticon
 
Jeg jubler for positiv test :)
 
Jubler for den fantastiske reaksjonen til svigermor da vi fortalte henne om spiren i går ;)
 


Shauri skrev:
Jubler for den fantastiske reaksjonen til svigermor da vi fortalte henne om spiren i går ;)


Herlig! Vil du fortelle hvordan hun reagerte? :)
Så spent på reaksjonen til svigerfam. her :p
 
Jubler for at jeg har en snill og omsorgsfull familie 
 
Her jubler vi for at vi har passert 7 uker, for at vi har sett ei lita reke på ultralyd og for at hele familien jubler sammen med oss! Spesielt svigerfamilien som skal få sitt første barnebarn 
 
Jubler for at jeg har passert 6 uker
 
Jubler for fantastisk mann og bror som har slått seg løs i 2.etg i huset vårt! Det store soverommet vårt har blitt to, og jeg ser fremgang!!
Og for mamma&pappa som passer nr.1 sånn at en veldig forkjøla mamma kan slappe av litt.. ;)
 
juble for det nydelige livet som vokser inni meg:) Fantastisk!:D
 
Hun gråt og jublet høyt! hehe, har en veldig livlig svigermor som reagerer veldig vokalt på uventede nyheter. Like kjekt hver gang vi har gode nyheter :)

*fortryllende* skrev:


Shauri skrev:
Jubler for den fantastiske reaksjonen til svigermor da vi fortalte henne om spiren i går ;)


Herlig! Vil du fortelle hvordan hun reagerte? :)
Så spent på reaksjonen til svigerfam. her :p


 
Jeg vil juble for 7+3 uker i dag.Måtte det bare fortsette!
 

jeg jubler for posetiv test :D <3
 
Her jubles for første graviditet på 4 år som har passert 5 uker uten sa/ma :-)
 


Shauri skrev:
Hun gråt og jublet høyt! hehe, har en veldig livlig svigermor som reagerer veldig vokalt på uventede nyheter. Like kjekt hver gang vi har gode nyheter :)

*fortryllende* skrev:


Shauri skrev:
Jubler for den fantastiske reaksjonen til svigermor da vi fortalte henne om spiren i går ;)


Herlig! Vil du fortelle hvordan hun reagerte? :)
Så spent på reaksjonen til svigerfam. her :p




Åå, så koselig :D

Jeg jubler forresten inatt også, for at jeg vant over sambo i wordfeud.. igjen.. :p hahaha
 
Er 5 +1 idag:)  gleder meg !:)
 
Back
Topp