SeptemberJentenes Jubeltråd:)

Er faktisk halvveis til det tidspunktet der mini kan overleve om den bestemmer seg til å komme tidlig [emoji4] innså det på vei til jobb i dag [emoji4]
Håper det er lenge igjen til faktisk halvveis enda da [emoji4][emoji27] (13 uker i dag).
 
Jubler for nyvaska (ok, støvsugd) og rydda hus [emoji4] mannen bare "skulle vi rydde i dag?" og satte igang idet eg var ferdig med frokost [emoji4]
Så da ble det en god runde ryddings! Herlig [emoji173]️
(og nå: sofaen [emoji4][emoji23])
 
Jubler for at jeg har klart å rydda, tørka støv, støvsug og vaska gulvet på stue og kjøkkenet, vaska stuevinduene utvendig, vaska bad og toalett, hall og gang, og hengt opp lystette rullegardiner hos 2åringen. Helt ødelagt nå, men imorgen er siste dag på kvalmestillende og da er det greit at huset holder en stund. Mannen har fått manflu og er helt uttafor :p
 
Jubler for at jeg fikk ut alt av hagemøbler , spylt verandaen og plantet ut et lass med påskeliljer [emoji295]️

Å så deilig det høres ut! Her oppe er det full vinter enda. Vi skal måke snø fra verandaen i ettermiddag vi :dead:
 
15+2 og han har endelig fortalt sine store barn om overraskelsen. Har vært veldig usikker på hvordan de vil ta det, men det gikk heldigvis bedre enn forventet så nå kan jeg senke skuldrene. Eldstemann er nok ennå småsjokkert, men tror det vil gå seg til... hun er litt som faren. Trenger litt tid på seg for å bearbeide ting. Yngstemann bare flirte, og tror han syns det er litt stas og ikke skulle være minst lenger:dummy:

Så nå som mye av de "skumle" delene ved julemiraklet er over så kan jeg begynne ordentlig å glede meg. Gleder meg til OUL og når jeg begynner å kjenne liv sånn at alt blir litt mer "virkelig" :smiley-angelic005
 
17+3 i dag og kun to daga igjen til oul :happy093
Spent på om vi klare å la være å få vite kjønnet :happy090:Heartred
 
Back
Topp