Septemberbarnet

PK88

Blir kjent med forumet
I dag er jeg 10+3 jeg er trøtt. Jobber fult men er veldig ukonsentrert og sliten på jobb.

Snart skal vi fortelle de andre barna. Fellesjenta vår er klar for å bli storesøster. Helst til 2, en av hver sier hun. Hehe! Er heldigvis bare en inni der ;)

Idag har jeg vært så sliten at jeg måtte bli hjemme. Jeg føler ikke jeg strekker til når mannen er borte i flere uker på jobb.

Kjenner nå hvor godt det er å ha han hjemme.

Gleder meg veldig til neste fredag. Da skal vi fortelle det til barna og besteforeldrene :smiley-bounce016:dance018:excited001
 
gratulerer så mye :D
Kjempe spennende og snart fortelle, da blir det mer virkelig:)
 
I Finnland får alle nyfødte en "nyfødtpakke" som den på bildet. Så deles det ut linker på nett av denne pakken og folk klikker i vinkel fordi vi ikke får en slik i Norge. Jeg blir så flau....Av og til må man ta hodet ut av rompa og se litt rundt seg altså! DU kan få engangsstønad på flere titusen, 1 års permisjon MED LØNN,kontantstøtt, 18 år gratis helseoppfølging, tannlege og barnetrygd... ja sikkert mer jeg ikke har skrevet også. Vær glad og takknemlig for alt du får for å bo i Norge før du blir smålig over noen freebies.

Finnlandske borgere, jeg unner dere alle en gratis babystartpakke <3 De fortjener den nok :)
 
Idag har jeg fått 60% sykemelding. Huff det er litt såååå utav min komfortsone å ikke klare å prestere på jobb. Men hodet mitt henger ikke med. Jeg går med konstant dårlig samvittighet. Så da skal det nok bli veldig godt med litt mindre jobb.
 
I Finnland får alle nyfødte en "nyfødtpakke" som den på bildet. Så deles det ut linker på nett av denne pakken og folk klikker i vinkel fordi vi ikke får en slik i Norge. Jeg blir så flau....Av og til må man ta hodet ut av rompa og se litt rundt seg altså! DU kan få engangsstønad på flere titusen, 1 års permisjon MED LØNN,kontantstøtt, 18 år gratis helseoppfølging, tannlege og barnetrygd... ja sikkert mer jeg ikke har skrevet også. Vær glad og takknemlig for alt du får for å bo i Norge før du blir smålig over noen freebies.

Finnlandske borgere, jeg unner dere alle en gratis babystartpakke <3 De fortjener den nok :)

Jeg er så enig med deg! Vi har det bra
 
God morgen!
I natt har dattera vært på overnatting hos mormor. Jeg hadde alene hjemmekveld og skulle bare slappe av å kose meg. Tok meg et varmt bad. Satte på en film etterpå og skulle lage meg litt mat, men var ikke sulten så tenkte jeg skulle vente litt. Så etter 15 minutt med film lå jeg og sov og våknet kl 00.45. Da var det bare rett i seng.
Hehe.. Livet altså ;P
 
Idag har vi fortalt barna og de nermeste at vi skal få en baby til. Så gøy og alle er så glade <3 Minste jenta fikk gå i barnehagen med denne
faf9aec906e6d81ae57b3ea45bd66450
 
I dag skal vi feire 3åringen med barneselskap. Vi har lånt barnehagen., noe so mer ufattelig deilig å slippe alt styret hjemme. Hun har valgt sjørøverselskap så da blir det kapteinsabeltann pynting og skattekisteleting på planen i dag. Selvfølgelig vært våken halve natten jeg da. Så det kan bli en spennende dag i vente. Satser på alt går bra. Heldigvis er jeg veldig chill når det kommer til barneselskap. Det er jo barna som skal være fornøyde. Så Sjørøversjokoladekaken er kanskje ikke mammas beste kunstverk gjennom tidene. Men så lenge bursdagsbarnet er fornøyd så er jeg og det ;)
 
Back
Topp