September 2018

Det er ferietid der oppe nå. Åpner igjen 6.august. De er stengt uke 28 - 31.
Kan risikere at vi må utsette forsøket da?? :(
Mangler sædprøve og reise på ferie 30 juli
 
Kan risikere at vi må utsette forsøket da?? :(
Mangler sædprøve og reise på ferie 30 juli

Må de ha sædprøve før forsøket? Har ikke de det fra før? Hos oss har de 3 prøver fra før, og da holder det med den som mannen leverer på selve befruktningsdagen/uttak.
 
Må de ha sædprøve før forsøket? Har ikke de det fra før? Hos oss har de 3 prøver fra før, og da holder det med den som mannen leverer på selve befruktningsdagen/uttak.
Må ta alt på nytt når vi skal til st Olavs ;)
 
Er det noen private i nærheten dere kan ta hos?
Har ikke peiling :confused: men få høre med de når jg ringer når de åpner igjen.. jeg skal jo og ringe når mensen kommer neste uke, og de er jo stengt på st Olavs og.. o_O
Kan fastlegen ta i mot prøver fra mannen foresten ??
 
Har ikke peiling :confused: men få høre med de når jg ringer når de åpner igjen.. jeg skal jo og ringe når mensen kommer neste uke, og de er jo stengt på st Olavs og.. o_O
Kan fastlegen ta i mot prøver fra mannen foresten ??
Sommerstengt og IVF hører bare ikke sammen...

Det spørs vel helt hvor de sender prøvene, hvis de sender dem. Mitt legekontor sender prøvene til St Olavs uansett om jeg tar de på laben på legesenteret, og siden de aldri klarer å ta ordentlig prøver (dog insisterer på at de får det til) så har vi bare endt opp med å ta alle prøvene på St Olavs uansett hva det er. Så kanskje fastlegen din har en tilsvarende ordning? Kan være verdt en telefon dit i morgen bare for å sjekke?
 
Sommerstengt og IVF hører bare ikke sammen...

Det spørs vel helt hvor de sender prøvene, hvis de sender dem. Mitt legekontor sender prøvene til St Olavs uansett om jeg tar de på laben på legesenteret, og siden de aldri klarer å ta ordentlig prøver (dog insisterer på at de får det til) så har vi bare endt opp med å ta alle prøvene på St Olavs uansett hva det er. Så kanskje fastlegen din har en tilsvarende ordning? Kan være verdt en telefon dit i morgen bare for å sjekke?
Ja men er mannen som skal ha sin prøve tatt da.. mulig det blir litt vannskelig for han og ta den der.. nei får se..
Hadde tatt hos st Olavs vist ikke det var for vi måtte fly opp det :p
 
Ja men er mannen som skal ha sin prøve tatt da.. mulig det blir litt vannskelig for han og ta den der.. nei får se..
Hadde tatt hos st Olavs vist ikke det var for vi måtte fly opp det :p
Hør med dem, kanskje de har et tilsvarende system :)
En utfordring er vel at prøven må holdes varm og analyseres ganske fort, så kanskje ikke en tilsvarende løsning lar seg gjøre. Men det må jo gå an å finne en løsning på det, skal ikke utsettes noen forsøk :)
 
Hør med dem, kanskje de har et tilsvarende system :)
En utfordring er vel at prøven må holdes varm og analyseres ganske fort, så kanskje ikke en tilsvarende løsning lar seg gjøre. Men det må jo gå an å finne en løsning på det, skal ikke utsettes noen forsøk :)
Fikk sef mens i dag og er nesten 14 dg til åpner sef :bored:
 
Fikk sef mens i dag og er nesten 14 dg til åpner sef :bored:
Ånei :( Men det var bare for kartlegging av syklus, eller skal du starte med noe spray eller noe snart?
 
Fikk sef mens i dag og er nesten 14 dg til åpner sef :bored:

Du kan forsøke å ringe ekspedisjonen i morgen? Jeg fikk dette brevet ifbm ferien.
IMG_6080.JPG
 
Ånei :( Men det var bare for kartlegging av syklus, eller skal du starte med noe spray eller noe snart?
Tror jg skal starte no når de kommer igjen, men så reiser vi og på ferie den 30juli og som er bet.
Kaster ikke bare 12000kr ut av vinduet heller :p
Hun sa til At hun regnet med 1 kontroll den 7 sept, og at jeg skulle ha lang protokoll ..
men jeg kan jo prøve og ringe sef
 
Tanta kom tidlig (selvfølgelig mens jeg satt i bikini på stranda [emoji85]), så har blitt flyttet en uke frem [emoji16] Begynner med nesespray 7/8 og planlagt uttak og innsett blir i uke 36 isteden.
 
Tanta kom tidlig (selvfølgelig mens jeg satt i bikini på stranda [emoji85]), så har blitt flyttet en uke frem [emoji16] Begynner med nesespray 7/8 og planlagt uttak og innsett blir i uke 36 isteden.

Lucky you [emoji1] Håper det samme skjer her [emoji1374]
 
Lucky you [emoji1] Håper det samme skjer her [emoji1374]
Tross at tanta kom overraskende tidlig og mens jeg var helt uforberedt på stranden, så klager jeg absolutt ikke! [emoji16] Ble veldig glad da de sa de skulle flytte det en uke frem. Kortere og vente, samt at jeg skal på kick off med jobben i uke 37. Var redd jeg ikke skulle få dratt pga uttak og innsett, men nå får jeg trolig dratt. Det vil kanskje gjøre at rugetiden går litt fortere også [emoji6]
 
Jeg har egguttak i uke 39. Men ganske så fersk, som aktiv, her inne.

Veslejinta Forsøk 1 IVF Riksen
Medisiner vet jeg ikke enda, venter på mensen for å kunne ringe inn igjen for å få mer informasjon :oops:
 
Tanta kom tidlig (selvfølgelig mens jeg satt i bikini på stranda [emoji85]), så har blitt flyttet en uke frem [emoji16] Begynner med nesespray 7/8 og planlagt uttak og innsett blir i uke 36 isteden.
Åh, det er drømmen her og, bare helst ikke i bikini :p
Har oppdatert første innlegg :)
 
Jeg har egguttak i uke 39. Men ganske så fersk, som aktiv, her inne.

Veslejinta Forsøk 1 IVF Riksen
Medisiner vet jeg ikke enda, venter på mensen for å kunne ringe inn igjen for å få mer informasjon :oops:
Velkommen hit :)
Det er en kjip klubb å være med i, men vi har hvertfall hverandre :)

La deg til i oversikten :)
 
Back
Topp