September 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

ALLE SOM SKRIVER PM TIL MEG OG SPØR OM TILGANG TIL SKJULT -SJEKK OM DERE OPPFYLLER KRAVENE FØR DERE SENDER MEG PM. Jeg svarer ikke lenger dere som ikke oppfyller kravene, da dette tar mye tid å svare på til alle, siden så mange sender meg melding uten å oppfylle kravene.

Takk:)

Det ble stilt spørsmål men ikke svart på dette tidligere i tråden; er det en regel på at man kan skrive 100 innlegg og da ikke må ha vært med en måned, eller?
Gidder ikke begynne å mase om jeg uansett må vente noen uker ;)
 
Det ble stilt spørsmål men ikke svart på dette tidligere i tråden; er det en regel på at man kan skrive 100 innlegg og da ikke må ha vært med en måned, eller?
Gidder ikke begynne å mase om jeg uansett må vente noen uker ;)

Det stemmer:) Om du har skrevet over 100 innlegg, men ikke vært medlem i 1 mnd så går det fint:) Bare gi meg info om det på PM:)
 
De som ikke har vært medlem i 1 mnd kan få tlgang dersom de skriver 100 innlegg i septemberforumet :)

Fikk akkurat beskjed om at en måtte være medlem 1 mnd og fikk derfor ikke tilgang.
Så dette er nå fjernet fra kriteriene?
Ikke alle her hat vært medlem før de ble gravide.
 
Fikk akkurat beskjed om at en måtte være medlem 1 mnd og fikk derfor ikke tilgang.
Så dette er nå fjernet fra kriteriene?
Ikke alle her hat vært medlem før de ble gravide.
Jeg fikk samme svar av deg, men har over 100 innlegg?

Hvis du leser, så har jeg skevet :
Om du har skrevet over 100 innlegg, men ikke vært medlem i 1 mnd så går det fint:) Bare gi meg info om det på PM:)

Atså, gi info om at du ikke har vært medlem 1 mnd MEN har skrevet 100 innlegg.

Det første jeg sjekker er hvor lenge en har vært medlem, hvis ikke det stemmer, så ser jeg ikke noe videre. Derfor er det viktig at man gir info om dette:) Ordner tilgang til deg nå. Tar 1-3 virkedager
 
Jeg svarte deg jo på PM i går? Og som jeg sier -flere ligger inne til godkjenning ;) Så nei -du er nok ikke alene.
Ja, da gjorde du . Og du skrev at da ikkje skulle ta så lang tid til vanlig , men eg spurte ikkje om me var flere i samme båt , da gjorde eg her på denne tråden :)
Men sånn eg ser da så speler da vel liten rolle , eg må ha lov til å spørre andre brukere om dei opplever da samme :)
 
Back
Topp