September 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du får tilgang

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!

September 2017 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (se nederst i denne tråden hvordan du selv sjekker hvor mange innlegg du har) Ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg
  • Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
  • Man må skrive minst 10 innlegg på 4 uker for å beholde tilgange på skjult :)
Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden eller på profilveggen til TGA.


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Det er ikke bare bare Bernt


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt ( gjelder kun på desktop) :) En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har
Bruk søkefunksjonen:
http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)
 
Last edited:
kan alle som skriver og ber om tilgang vennligst være så snille og faktisk telle dere har 50 innlegg I TERMINGRUPPA?? vær sikkre dere oppfyller kravene så går det både fortere og letter for oss som skal godkjenne dere :) takk takk
 
kan alle som skriver og ber om tilgang vennligst være så snille og faktisk telle dere har 50 innlegg I TERMINGRUPPA?? vær sikkre dere oppfyller kravene så går det både fortere og letter for oss som skal godkjenne dere :) takk takk

Hvordan ser vi det da? :p
 
les innlegget til forumansvarlig på tråden her ;)
 
kan alle som skriver og ber om tilgang vennligst være så snille og faktisk telle dere har 50 innlegg I TERMINGRUPPA?? vær sikkre dere oppfyller kravene så går det både fortere og letter for oss som skal godkjenne dere :) takk takk

Sendt pm. Ganske sikker på jeg kvalifiserer :p
 
Jippi
 
Jeg får ikke sendt pm? Eventuelt har jeg sendt 50 [emoji23] noen som kan hjelpe? Må jeg være på pc?
 
Jeg får ikke sendt pm? Eventuelt har jeg sendt 50 [emoji23] noen som kan hjelpe? Må jeg være på pc?

Sjekka for deg nettopp, du har akkurat litt over 50 innlegg/kommentarer på september 17 forumet :)
 
Trykk på bildet hennes og så oppe i høyre hjørne skal du kunne se ett brev symbol, trykker du på det får du sendt pm :) er iallfall slik på iphone :p
Takk igjen [emoji16] jeg er visst ikke en verdensmester i forklaring[emoji23] så langt har jeg kommet, men når jeg trykker send så vil ikke meldingen sendes [emoji58] får opp feilmelding, men får ikke lest hva som står på den
 
Takk igjen [emoji16] jeg er visst ikke en verdensmester i forklaring[emoji23] så langt har jeg kommet, men når jeg trykker send så vil ikke meldingen sendes [emoji58] får opp feilmelding, men får ikke lest hva som står på den

Ah, daså :p kan være jeg som missforsto teksten også, har vært lite med søvn inatt her så :p
 
finner ikke igjen skjult å usikker på om jeg har sendt pm rett hehe. Gledes til å komme inn på skjult :) dere er flinke som ordner opp og fikser :D
 
Back
Topp