Sende bilder av brystene?

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg fikk telefon fra klinikken idag, jeg skal ha brystløft.

Så presterer de å spørre om jet kunne sende bilder av brystene til de. I posten!
Altså, uten konsultasjon..

Da lurer jeg på, hva om bildene kommer på avveie? Ingen kan garantere at de kommer trygt fram.

Så synes jeg det er veldig useriøst at de skal besømme ut ifra bilder hva som er nødvendig!

Noen som har opplevd dette?
 
Da ville jeg valgt en annen klinikk du
 
Nei Shit ass! Personlig oppmøte må de ha! Hvilken klinikk er dette? Hvordan skal de diskutere hva du ønsker osv a? Via tlf?
Bytt klinikk!
 
Tanken slo meg, men det er jo ikke 100% sikkert det heller. Så skal de vurdere ut fra bilder, jeg sender ikke av en kuttskade til fastlegen
"Du, må jeg sy?":hilarious:
De skjedde faktisk oss en gang eldste falt i bordkanten da hun var rundt 1 år å fikk et kutt i øyenbrynet, var på hytta å lang unna lege så han ba oss sende bilde for og se om det måtte sys eller det bare kunne stripses, så etter vi stripsa sendte vi bilde for å se om vi hadde gjort det bra nok. Kan ho hende de vil ha bilde for å tegne opp eller nå sånn? Men skal innrømme at det hørtes uvanlig ut :p
 
Nei Shit ass! Personlig oppmøte må de ha! Hvilken klinikk er dette? Hvordan skal de diskutere hva du ønsker osv a? Via tlf?
Bytt klinikk!
Aleris i Trondheim. Trodde de var mer seriøs, men nå fikk jeg en uggen følelse. Så jeg sendte mail til de og klagde
 
De skjedde faktisk oss en gang eldste falt i bordkanten da hun var rundt 1 år å fikk et kutt i øyenbrynet, var på hytta å lang unna lege så han ba oss sende bilde for og se om det måtte sys eller det bare kunne stripses, så etter vi stripsa sendte vi bilde for å se om vi hadde gjort det bra nok. Kan ho hende de vil ha bilde for å tegne opp eller nå sånn? Men skal innrømme at det hørtes uvanlig ut :p
Ja det kan jeg forstå, men har man muligheten så drar man til legen:) men når det er snakk on kirurgi så får jeg litt sånn "wtf" :p
 
Ja det er sant, moren min fikk brystreduskjon for noen år siden å da møtte hun opp på egen time for å tegne opp hvor mye de skulle ta og hvordan det skulle bli, vil tro det er det som er vanlig praksis :)
 
Jeg har måttet sende på mail, først og fremst for at de skulle se hvordan de så ut, hva slags brystoperasjon de anbefalte. Var på konsultasjon senere, og opererte samme dag. Klinikken lå 2-2,5 timer unna.

Om jeg husker riktig så har de «før og etter bilder» [emoji12]
 
Last edited:
Hm rart
Jeg har tatt "tummy Tuck" operasjon/full buk , men jeg møtte da opp på konsultasjon så fikk kirurgen ta det bilde sjøl :-D
 
Høres rart ut. Skulle trodd de ønsket personlig oppmøte for å få se skikkelig selv. De vet jo ingenting om fotoferdighetene til folk...
 
Back
Topp