Sen positiv graviditetstest

Hmmm, må vel ta enda en i morgen tidlig da kanskje [emoji15] aldri opplevd dette før. Hatt stabil syklus siden jeg fikk mensen på ungdomsskolen tror jeg [emoji23][emoji85]

Da kan det hende det er noe på gang [emoji5] Krysser fingrene for deg! [emoji256]
 
Jeg vet ikke med trådstarter, men jeg var så tissatreng i dag tidlig og skulle være rask før mannen dro på jakt. GLEMTE å tisse i glasset [emoji25] 3 dager over IKM idag. Ikke tegn til tr, litt kvalm nå.
 
Jeg er på andre dag med TR nå, så her er det ikke noe som skjer [emoji6] Så spennende med deg rjente22! [emoji2][emoji256]
 
Jeg er på andre dag med TR nå, så her er det ikke noe som skjer [emoji6] Så spennende med deg rjente22! [emoji2][emoji256]

La nettopp ut en forklaring på en annen tråd ang denne syklusen, vet ikke helt om jeg skal ha håpet oppe eller ikke. Er definitivt kvalm nå vertfall
 
La nettopp ut en forklaring på en annen tråd ang denne syklusen, vet ikke helt om jeg skal ha håpet oppe eller ikke. Er definitivt kvalm nå vertfall

Jeg forstår det er frustrerende.... Kan du få tatt en blodprøve da?
 
Nei, bare gått å ventet på tr jeg [emoji53] har gått å holdt meg nå, skal ta en test når jeg kommer hjem hvis jeg ikke tisser meg ut først [emoji85]

Håper håper den er positiv og at du ikke tisser på deg! [emoji38][emoji12][emoji256]
 
05d3be1997f88939b34c3fc4b39c6c82.jpg


Ser ingenting
 
Jeg er 2, snart 3 dager over ikm, negativ test i morges. Tempen fortsatt høy. Så dette lurer jeg også på[emoji57] tror tanta skal komme hele tiden, men skjer ikke noe. Blir smågal av å ikke vite[emoji23]

Jeg er i samme båt som deg. Frustrerende, selv om jeg tror det bare er tull med syklusen...
 
Back
Topp