Sen positiv graviditetstest

Orchidaceae

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei
Har noen her fått første positive graviditetstest sent i syklusen?
 
Det er helt normalt å få det ganske langt over ikm. :)
 
Jeg fikk negativ CB digital 2 dager før IKM, og positiv med gravid 2-3 3 dager etter IKM. Tydeligvis rask stigning på HCG:rolleyes:
 
Ok, det er jo kjekt å vite at det er flere som har fått positiv test først etter IKM [emoji4] Trodde det skulle skje meg også denne syklusen, men fikk TR i dag.
 
Jeg er to dager over ikm, hadde en liten blødning 5-6 dager etter EL og litt blod to dager før ikm. Men INGENTING som ligner tr... bruker å blø MYE, bare negative tester [emoji22] skjønner ingenting jeg
 
Jeg er 2, snart 3 dager over ikm, negativ test i morges. Tempen fortsatt høy. Så dette lurer jeg også på[emoji57] tror tanta skal komme hele tiden, men skjer ikke noe. Blir smågal av å ikke vite[emoji23]
 
Oj, ja det var seint [emoji4] Hadde du noen symptomer før du fikk positiv test?

Nei ingen symptomer annet enn at jeg bare visste at jeg var gravid. Selv om jeg fikk mensen til vanlig tid.

Testet du negativ helt frem til uke 9? Wow trodde ikke det var mulig[emoji15]

Jepp det gjorde jeg. Til og med blodprøvene i uke 6-7 var negativ. Så legen fikk sjokk når jeg var på ultralyd og forventet å se at jeg var i uke 7. Mens jeg da nesten var i uke 12.
 
Jeg er 2, snart 3 dager over ikm, negativ test i morges. Tempen fortsatt høy. Så dette lurer jeg også på[emoji57] tror tanta skal komme hele tiden, men skjer ikke noe. Blir smågal av å ikke vite[emoji23]

Er i helt samme situasjon som deg. Lurer veldig på hva det er altså.
 
Jeg er to dager over ikm, hadde en liten blødning 5-6 dager etter EL og litt blod to dager før ikm. Men INGENTING som ligner tr... bruker å blø MYE, bare negative tester [emoji22] skjønner ingenting jeg

Hmm... Kanskje du får positiv test litt senere da, siden det ikke er så unormalt å få det dager etter IKM....
 
Nei ingen symptomer annet enn at jeg bare visste at jeg var gravid. Selv om jeg fikk mensen til vanlig tid.



Jepp det gjorde jeg. Til og med blodprøvene i uke 6-7 var negativ. Så legen fikk sjokk når jeg var på ultralyd og forventet å se at jeg var i uke 7. Mens jeg da nesten var i uke 12.

Så merkelig kroppen kan være.... Er det da HCG’en som stiger mer sakte tro....?
 
Hmm... Kanskje du får positiv test litt senere da, siden det ikke er så unormalt å få det dager etter IKM....

Hmmm, må vel ta enda en i morgen tidlig da kanskje [emoji15] aldri opplevd dette før. Hatt stabil syklus siden jeg fikk mensen på ungdomsskolen tror jeg [emoji23][emoji85]
 
Back
Topp