Semper dråper mot magesmerter

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det noen som har erfaring med disse mot luftsmerter?
Har prøvd miniform med 0 effekt (følte mesta plagene ble værre etter disse), ammete er prøvd med litt effekt men kaver/strever fortsatt med magesmerter.
Er blitt anbefalt disse av osteopat. Noen som har prøvd og evt erfaringer?[emoji3]
Er så vondt å se/høre den lille har vondt i magen stakkar[emoji22]
 
Sniker fra august, har en gutt født feb 16, han var mye plaga med luft, og de gjorde UNDERVERKER!!! anbefales på det sterkeste!!!
 
Kjøp sjal på babyshop :) Jeg prøvde ALT, til og med erstatning istedenfor amming - så fort hun fikk sitte i sjalet roet hun seg og den stillingen gjorde også at luften ble presset godt ut så hun var roligere på natten :)
 
Har prøvd disse i 2 dager og føler også disse hjelper masse[emoji1319][emoji3]
 
Hva gjør de for noe? Er det mot luftsmerter eller at babyen sliter med hard mage? :)
 
Jeg leste om ei mor som hadde kolikkbarn som sverget til denne:

https://www.jollyroom.no/babyutstyr/helse-hygiene/ovrig/windi-pysventil

Hun fikk den anbefalt på helsestasjonen.
Jeg har ikke prøvd den selv, men blir min jente like dårlig i magen som gutten min var sist, så er det vel verdt å prøve.

Han gråt 1-2 timer etter de aller fleste amminger fra to uker gammel til 2,5 mnd.

Går helt fint å bruke ett termometer med engangstrekk og litt nøytral olje på tippen også :) kiropraktor anbefalte det og sa han hadde gjort det på alle sine når de fikk trøbbel :)
 
Jeg venter bare på at tarmen til baby skal modnes litt og at han skal svelge mindre luft når han spiser. Satser på at han får mindre knip om et par uker.. kanskje jeg slipper å sette meg opp for å rape han om natta og.
 
Back
Topp