Selvpleie

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Hva pleier dere å gjøre for å skjemme dere bort litt? Jeg er personlig ikke flink til å skjemme meg selv bort [emoji87] Men bruker å lage fotbad innimellom eller gå til frisøren å få freshet opp litt [emoji1]
 
Selvpleie? Hva er det får jeg lyst til å svare da... Blir lite tid til sånt. Frisør må til. Vanskelig å finne tid, men veldig deilig når man er der! Ellers er det lite selvpleie... Kunne godt tenke meg en ordentlig massasje snart. Det hadde vært digg.
 
Selvpleie? Hva er det får jeg lyst til å svare da... Blir lite tid til sånt. Frisør må til. Vanskelig å finne tid, men veldig deilig når man er der! Ellers er det lite selvpleie... Kunne godt tenke meg en ordentlig massasje snart. Det hadde vært digg.

Haha ja du kan så spørre [emoji23] blir ikke mye tid til overs i hverdagen nei. Litt derfor jeg spør for å få tips til de små tingene en kan gjøre som ikke tar så mye tid eller energi, men som kan gjøre en forskjell for å gi en følelse av velvære [emoji1]
 
Driver ikke med slikt [emoji23]
 
Forstår d er luxus jeg driver med som vasker føttene i egen bøtte en gang i halvåret MED såpe [emoji23][emoji23]
 
Frisøren et par-tre ganger i året (men da med full pakke, striper, klipp osv). Ellers pleier jeg å legge meg i badekaret med ansiktsmaske innimellom, og lakke negler ;) ikke så mye mer enn det.
 
Ikke værst d da [emoji1] Savner å ha badekar !
Badekar er det beste i verden! Trenger egentlig ikke mer på selvpleiefronten (sånn bortsett fra å treffe venninner av og til osv) hvis jeg har det. Litt vin, ei god bok og en time med ei god ansiktsmaske gjør underverker. Type rett etter at ungen har sovna, hvis ikke blir jeg for trøtt selv.
 
Badekar er det beste i verden! Trenger egentlig ikke mer på selvpleiefronten (sånn bortsett fra å treffe venninner av og til osv) hvis jeg har det. Litt vin, ei god bok og en time med ei god ansiktsmaske gjør underverker. Type rett etter at ungen har sovna, hvis ikke blir jeg for trøtt selv.

Hørtes deilig ut [emoji7] Badekar er et must neste gang vi skal flytte, som blir i løpet av de neste årene om ting går som planlagt! Rene spaet d der [emoji1]
 
Har årskort i svømmehallen/ badelandet vi har her, og går der av og til og svømmer, og noen ganger svømmer jeg litt i terapi bassenget også og sitter i boblebad og badstue, det er Luxus altså :)
Ellers så burde jeg ha kommet meg til frisøren for lenge siden, er alt for lenge siden jeg har klippet meg og kjenner at jeg trenger en skikkelig kreatine behandling, alt for lenge siden
 
Back
Topp