Selge gull

Hysj...

Glad i forumet
Hvor lønner det seg å selge gull nå? Noen som har gjort det? Er så mye reklamer om det nå så tenkte at jeg like gjerne kan benytte meg av det siden jeg har endel gamle gullsmykker og diverse liggende som aldri blir brukt. Hvor får man best pris da?
 
Hørte på nyhetene at svært få taksterer gullet (karaten) rett. Spørs hvor du bor, men det finnes mange seriøse gullsmeder i vårt ganske land :)
Gullvekten.no (S.Espeland- gammel norsk gullsmedbedrift) ville nok jeg benyttet eller K.A Rasmussen (stor edelmetallforvalter)
 
Ja, det er visst ergo.

Sent from my HTC One S using BV Forum
 
Tv2 hjelper deg hadde test av kven som gav mest.. det var ikkje gull adam

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Hvor lønner det seg å selge gull nå? Noen som har gjort det? Er så mye reklamer om det nå så tenkte at jeg like gjerne kan benytte meg av det siden jeg har endel gamle gullsmykker og diverse liggende som aldri blir brukt. Hvor får man best pris da?
Hysjbrukeren for et slikt spørsmål?
 
Det kan jo hende at noen har brukt hysj brukeren tidligere og glemt å logge av.. Til HI, jeg vet desverre ikke, du får høre litt rundt:)
 
Jeg hadde tatt det med til seriøse gullsmeder og sprt om pris hos felere før jeg bestemte meg, har ikke trua på å sende inn til gulladam og alle de der.
 
Nå er det jo ikke noe fasit om hvilke spørsmål Hysj brukeren kan stille ;)
 
GullAdam
 
Vel det sies at man får bedre pris på det svarte markedet, men aner ikke! Når vi solgte noe gull her så gikk vi til nærmeste gull forhandler og ferdig med det :)
 
Back
Topp