Sebra-seng som bedside crib?

Generelt til spørsmålet: hvis den settes sammen av 4 sider går det teoretisk helt fint. Vi hadde en annen type seng som var sånn klassisk juniorseng med justerbar bunn, tok bare bort ene siden og hadde flaks at den nest øverste innstillingen var 8 cm fra madrasshøyden. Med litt håndduker ble det helt ok. Satte forøvrig en stol mellom vegg og seng - og deretter seng mit seng slik at selve babysengen vR «sikret» mot å bevege seg.

Spesifikt til Sebra - vurder det allikevel godt… Vi har noen Sebraleker + et pledd og det er det mest overprisede dårlig kvalitetsrælet vi har hatt. Selv fisher price leker er bedre IMO, og jeg hater egentlig fisher price. Og alt kan hverken vaskes eller repareres. Skikkelig skuffet, jeg var så «målbundet» av alt det fine de hadde når jeg var gravid med nr1. Fallhøyden var stor og de tok hele fallet :p
 
Vi har forgjengeren til sebra, fra far var baby, men de er sånn ca like da som nå. Vil tro den blir for lav som bedside crib, men er veldig genialt at man enkelt kan ta av ene siden for å skyve baby inn i senga fremfor å legge ned i senga:)
 
Vi har forgjengeren til sebra, fra far var baby, men de er sånn ca like da som nå. Vil tro den blir for lav som bedside crib, men er veldig genialt at man enkelt kan ta av ene siden for å skyve baby inn i senga fremfor å legge ned i senga:)

Nye varianten kan man heve bunnen på :)

Vi har også originalen fra Danmark, den hadde ikke fungert nei.
 
Nye varianten kan man heve bunnen på :)

Vi har også originalen fra Danmark, den hadde ikke fungert nei.
Aah, trodde ikke det gikk på den nye heller jeg, men så studerte jeg den ikke så veldig nøye siden svigermor var kjapp med å komme med den gamle når jeg begynte å se på senger:hilarious:
 
Back
Topp