Sebra lekematte

Jepp! Kjøpe brukt på finn i helgen :)
 
Den har jeg også, nedarvet fra søsteren min [emoji4]
 
Jeg kjøpte den nå nylig, kom i posten for noen dager siden. Den lukter helt forferdelig...skikkelig sterk kunstig plastikk/gummi. Pleddene jeg har hatt oppå matten har måtte vaskes flere ganger.
Lurer på om det skal være slik? Småen kan ikke ligge på den uten pledd. Har også forsøkt å vaske den med grønnsåpe, men lukter like ekkelt[emoji849]
 
Så rart :/
Ville sendt en reklamasjon i så fall!
 
Jeg kjøpte den nå nylig, kom i posten for noen dager siden. Den lukter helt forferdelig...skikkelig sterk kunstig plastikk/gummi. Pleddene jeg har hatt oppå matten har måtte vaskes flere ganger.
Lurer på om det skal være slik? Småen kan ikke ligge på den uten pledd. Har også forsøkt å vaske den med grønnsåpe, men lukter like ekkelt[emoji849]

venninda mi har en slik, hun reagerte på det samme!! vasker og vasker, blir ikke kvitt lukta...
 
Så rart :/
Ville sendt en reklamasjon i så fall!

Tok kontakt med Jollyroom i dag for å høre, de sa jeg kunne få sende den i retur kostnadsfritt. Det var mange som hadde klaget på det samme, samtidig påpekte de at det selvsagt ikke var noen giftige stoffer i matten.
Giftig eller ikke, det lukter i hvert fall livsfarlig [emoji85]
 
Sniker... Jeg har den og, ingen lukt. Men syns foreløpig den er litt for hard for lille (4,5 mnd) å ligge på uten noe pledd...
 
Anbefaler virkelig den de har på xxl. Den er skikkelig myk og god, mer egnet for babyene spør du meg. :)
 
Back
Topp