se forskjell på en skyggestrekk og en svak strek på g- tester...

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
hvordan kan jeg være sikker på det er en strekk og ikke en skyggestrekk på en g- test strimmel? Leser så mye om folk opplever skyggestrekker at jeg blir usikker når testen ikke er super tydelig... har alltid testet sent men tidlig denne gang for å vite om jeg måtte fortsette med støtte medisin... ville ikke fortsette på ekstra hormoner dersom jeg ikke var gravid men bare litt sen...
 
Jeg tror nok bare man vet det.. en skyggestrek er jo så usynlig nesten at man må myse,vri og vende og tolke så mye at man blir gal...
Mens en svaaaaaaaaaaak positiv er liksom sterkere..

Veldig merkelig svar det der :hilarious:
 
Skygger er gjerne grå og bære et "omriss" av der streken skulle vært. Mens svake positive syns jeg er mer svakt rosa
 
Skyggestreker er vel mer grå i fargen? Om streken har farge i seg ville jeg antatt at det var positiv test
 
Skyggestreker er grå/fargeløse, ekte streker har farge. Lettere å se forskjell på rosa og grått enn blått og grått så hvis du vil teste tidlig kan det være lurt å bruke tester med rosa farge.
 
Hvis du er usikker så ta er cbd, de er utrolig mye mer sensitiv enn det pakningen tilsier.
 
Er de..? Hva er mlU?
Mlu er konsentrasjonen hcg i urinen. Ikke helt sikker på om det er gram og milliliter eller hva det nå er. Men vet mange hvor de har slått ut når blodprøver sier hcg på 9.

Oi sorry, du spurte kanskje om testene :hilarious: den sier vel 25 eller 50, men det er liksom "grensa" for når de MÅ slå ut iht merkingen.
 
Mlu er konsentrasjonen hcg i urinen. Ikke helt sikker på om det er gram og milliliter eller hva det nå er. Men vet mange hvor de har slått ut når blodprøver sier hcg på 9.

Oi sorry, du spurte kanskje om testene :hilarious: den sier vel 25 eller 50, men det er liksom "grensa" for når de MÅ slå ut iht merkingen.
Haha ja mente testene :D
 
Hvis du er usikker så ta er cbd, de er utrolig mye mer sensitiv enn det pakningen tilsier.

Tror det stemmer, føles bare så lett når det klaffer og så utrolig vanskelig når det ikke klaffer... satser på ny en uke etter den første, da er jeg en uke på overtid, da bør streken bli sterkere...
 
Back
Topp