Savner dere..

Hei og hå. Her går alt bra. :) Har nettopp kommet over en tøff periode med '15-barnet. Han har vært så mye sur og lei. Endelig er han blidere igjen. :) Og så er jeg 18+1 i dag, jobber på som vanlig og prøver å holde "sjappa" i gang, samtidig som alt skal gjøres hjemme. :) Hvordan går det med deg? :)
 
Ja her har det vært stille en stund :) jeg begynnte vel aldri skikkelig i jobb igjen før jeg ble sykemeldt igjen pga ny graviditet! Så fra perm til perm :) har en gutt til på 6 uker! Dagene er travle! Med 4 barn! Går det fint der?
 
Vi har det fint. Barnehagen begynner å gå bra, og mini er høyt og lavt. Prater masse og hver dag er det nye ord. Kjempegøy :)
 
Ja her har det vært stille en stund :) jeg begynnte vel aldri skikkelig i jobb igjen før jeg ble sykemeldt igjen pga ny graviditet! Så fra perm til perm :) har en gutt til på 6 uker! Dagene er travle! Med 4 barn! Går det fint der?

Hadde du det nicket der da du fikk maibarnet? Prøver å huske deg :)
 
Det er så hyggelig at så mange mai'15-mammaer har blitt mammaer igjen. :)
 
Vi har det fint, halvveis i et travelt år med siste året på bacheloren, to jobber, mamma og husmor ;) Men nå er det bare 6 mnd igjen, skal bli deilig å bli ferdig :)

O er den fineste lille gutten jeg vet om (selvsagt :D ) og han gjør meg uendelig stolt hver eneste dag :) Han er så snill og full av omsorg og kjærlighet!
 
Hei! Datt innom her tilfeldig. Maigutten vår er sunn og frisk, stortrives i barnehagen og prater som en foss :) Han blir storebror om en månede til ei jente men skjønner nok ikke hva som venter han:) Håper dere alle har det bra!
 
Savner også denne gruppen :/
 
Det var bra med liv her før :D
 
Back
Topp