Savne magen?

M

Moderator Irene

Guest
Dersom du har født; savner du magen?
Eller tror du at du kommer til å savne den når du har født? :)
 
Savne magen? Gal? Trodde jeg ville savne den etter første fødsel. Men nå vil jeg ha tilbake kroppen min. Og ha begge ungene mine i favnet. Kan ikke bli klarere :))))
 
Gleder meg voldsomt til å kunne plukke opp ting fra gulvet igjen (du vet du er høygravid når du er ekspert til å plukke opp ting fra gulvet med tærne). Og til å ha 3åringen på fanget. Kommer ikke til å savne magen.
 
Trodde jeg ville savne den, men ikke foreløpig. Snart tre uker siden fødsel nå:happy:
 
Vel. Jeg savner å ha STRAM mage [emoji23] Men ikke ellers. Veldig glad for å ha babyen på utsiden av magen gitt.. Og kunne ha ting i fanget, kunne bøye meg, shave, ta på sokker, reise meg opp fra senga...
 
Kommer kanskje til å savne å kjenne livet i magen, men ser mest frem til at babyen er ute og magen og alle andre plager forsvinner! Tror kanskje det kommer litt an på måten jeg kommer til å føde på. Sist ble det hastekeisersnitt, og selv om
alt heldigvis gikk bra følte jeg en stor sorg over å ha "mistet" det som var i magen. Klarte liksom ikke å fatte at babyen vi hadde fått var den samme som hadde vært i magen min. Sikkert fordi jeg ikke fikk se henne på mange timer etter at hun kom ut..
 
Blir å savne sparkene, men alt det andre klarer jeg meg fint uten :D
 
Tror jeg komme til å savne de små kosesparkene og bevegelsene. Og det er jo morro å se når han beveger seg. Men kommer ikke til å savne rumpa oppi ribbena, karatesparkene og nyrerøskene... Gleder meg til å kunne bøye meg, komme meg opp av senga uten å ta sats og opp av soffan uten heisekran... :hilarious:
 
Jeg savner magen innimellom [emoji5] godt å ha lille på utsiden, men det er så spesielt å kjenne små spark i magen [emoji5]
 
Savner den ikke.. Savner den stramme magen jeg hadde før graviditeten, jeg. Målet får være å få tilbake den først! [emoji28]
 
Både ja og nei, nei fordi det jo egentlig er tungt å være gravid - ja, fordi jeg rett og slett ikke fikk nyte de siste månedene som gravid pga mye smerter i forbindelse med prolapsen. Det er noe helt spesielt å være gravid, og det var også siste gangen, så jeg er på en måte veldig lei meg for at jeg allerede er ferdig med den biten. Magen er ikke flat eller stram, i to uker etter så det ut som jeg var halvveis og merkelig nok var jeg veldig glad for å se gravid ut[emoji23][emoji87] Men nå minsker den stødig.
 
Savner det å kose med gravidemagen (er liksom ikke samme kosen med magen som den er nå..[emoji85] )
Samt bevegelsene og sparkene. Men det er mye bedre å ha hun her ute med oss, ingenting er bedre enn kosen med en liten en[emoji7]
 
Trodde jeg kom til å savne magen, men jeg gjør ikke det :hilarious: Av og til savner jeg å kjenne spark og bevegelse, men det er jo mye koseligere å kjenne de sparkene på utsiden av magen, og kunne kose på ungene og ha de på fanget :happy:Helt sinnsykt deilig å kunne sove på magen og ryggen igjen, og kunne bøye seg osv :happy:
 
Jeg savner magen sååå mye! Kjenner nesten et stikk av misunnelse når jeg ser gravide. Litt sårt å være ferdig, men også utrolig godt på samme tid :)
 
Back
Topp