Savn

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Jeg savner å være gravid, savner så den følelsen av å ha noe å glede seg til. Jeg savner symptomene mine. På tross av at flere av dem var ganske plagsomme..

Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle oppleve å miste en gang til på tross av alder. Naivt kanskje. Selv om jeg hele tiden minnet meg selv på at det fortsatt var tidlig og hvor vanlig det er å miste. Jeg har kjent på veldig mye uro, også denne gangen. Jeg var kanskje litt forberedt?! Men når det kommer til stykke, får man ikke forberedt seg på den enorme taps følelsen jeg sitter med. Jeg prøvde å unngå å glede meg, for å beskytte meg selv. Men jeg greidde ikke la være. Lykken var så stor når jeg ble gravid igjen og alt så ut som det skulle gå bra denne gangen.

Tenker så mye negative tanker nå. Er redd jeg for alltid skal kjenne på den følelsen av at det mangler en. Dagen før jeg fikk vite om at utviklingen hadde stanset. Snakket samboer og jeg om at vi skulle gå fra to til en liten flokk[emoji173]️ Har så lyst på en til. Jeg vet at jeg er super heldig som har fått to friske barn, og at så vidt jeg vet så er jeg frisk. Men jeg har alltid ønsket meg tre barn. Med to aborter på rad bak meg, kjenner jeg jo mer på den frykten nå. Kommer det til å skje, hva om jeg mister igjen ? Kommer jeg til å takle det.. Det er her på forumet jeg har vært åpen om graviditeten, det kjennes godt å kunne ventilere tankene her. Da jeg ikke har vært åpen om graviditeten hos familie og venner.
 
Fint skrevet, selvom det er veldig trist å lese. Kjenner godt igjen følelsene du beskriver. Håper det ordner seg for deg og oss andre godt voksne her inne, tross alderen! ❤️
 
Fint skrevet, selvom det er veldig trist å lese. Kjenner godt igjen følelsene du beskriver. Håper det ordner seg for deg og oss andre godt voksne her inne, tross alderen! [emoji173]️

En av bakdelene med å teste så tidlig som jeg gjorde (8dpo). At man rekker å knytte seg graviditeten lengre også... Planlegge og glede seg, velvitende om at det selvfølgelig kan gå galt. Men skulle vi prøve igjen, kommer jeg ikke til å la være å teste tidlig[emoji15] Er for nysgjerrig [emoji5]
 
Huff.. kjente klumpen bygge seg opp i halsen nå...
vet godt hvordan du har det...
Det er vi mange som gjør...
God klem til deg !
 
Den tomhetsfølelsen er grusom. Tror nok jeg også alltid vil føle at det mangler en i flokken min. Og da jeg ble gravid på nytt, klarte jeg overhode ikke glede meg eller planlegge fremover. Var bare livredd og stålsatte meg for at det kom til å gå galt igjen... men foreløpig (23+5) ser det lovende ut [emoji173]️ Ønsker det masse lykke til fremover [emoji1303]
 
Klemmer din vei :) Håper det snart er din tur igjen!
 
Den tomhetsfølelsen er grusom. Tror nok jeg også alltid vil føle at det mangler en i flokken min. Og da jeg ble gravid på nytt, klarte jeg overhode ikke glede meg eller planlegge fremover. Var bare livredd og stålsatte meg for at det kom til å gå galt igjen... men foreløpig (23+5) ser det lovende ut [emoji173]️ Ønsker det masse lykke til fremover [emoji1303]

I går syns jeg det gikk overraskende bra, i dag er det bare grining og surving.. Helt ødelagt. Heldig du er som har kommet så langt[emoji173]️ Kos deg med lille i magen din[emoji173]️

Takk, skal prøve å tenke positivt tenkte jeg..
 
Ja jeg vet det. Utrolig vondt. Selv om man har barn fra før, så er dette et helt nytt, og sterkt ønsket barn. akkurat som de to andre var engang. Jeg for min del gledet meg sinnsykt til å få mage. Jeg gledet meg til å se typen holde vårt barn i armene og ikke minst til å holde babyen, kose den og lukte på den. Med 2 aborter bak meg nå. Så er jeg redd jeg aldri skal få oppleve det. Jeg føler så med deg
 
Godt å lese noen andre sette ord på det. Tomhetsfølelsen og savnet... Har ingen barn fra før, men vært gravid to ganger. Så føler liksom at jeg egentlig skulle hatt to små. Sender gode varme tanker til deg :Heartpink
 
Godt å lese noen andre sette ord på det. Tomhetsfølelsen og savnet... Har ingen barn fra før, men vært gravid to ganger. Så føler liksom at jeg egentlig skulle hatt to små. Sender gode varme tanker til deg :Heartpink
Man må nesten ha kjent det på kroppen selv for å kunne forstå. Forstår deg så godt. Styrkeklemmer til deg[emoji173]️
 
Back
Topp