Satt tilbake

Har ei venninne som fikk stort barn 16 dager over termin første gang, 4,5 kilo(ble satt i gang da). Andre barnet ble hun satt i gang på termindato, og fikk en sønn på 4,2 kilo. Vet ikke hvor stort ditt første barn var, men det finnes muligheter for å bli satt i gang på termindato. Tenker spesielt siden du har blitt satt såpass mye tilbake.
Hun var 53 cm og 4515 da hun kom på overtid. Hun ble estimert til ca 3800-4000, men de gjorde ikke noe med det da. Var på kontroll på termindato, men var jo ikke moden, så da ville man heller vente å se.
 
I uke 7 va æ på privat ul å fikk beskjed om 6+6. 6 dager etter va æ på ul på sykehuset å skulla da vært 7+5 ut fra den første. MEN æ va 8+3/8+5 ut fra de forskjellige målingan. Kom på oul å dær vist det at æ skulla vært 8+4 på den i uke 8. Så den første va feil m nesten ei uke. Har vært på flere ul etterpå å alt stemme me de siste å ingen i nærheten av den første.
 
I uke 7 va æ på privat ul å fikk beskjed om 6+6. 6 dager etter va æ på ul på sykehuset å skulla da vært 7+5 ut fra den første. MEN æ va 8+3/8+5 ut fra de forskjellige målingan. Kom på oul å dær vist det at æ skulla vært 8+4 på den i uke 8. Så den første va feil m nesten ei uke. Har vært på flere ul etterpå å alt stemme me de siste å ingen i nærheten av den første.

Takk for svar! Satser på at hun målte litt feil hos meg også :) Knøttet så heldigvis friskt ut ellers og gyn var ikke bekymret.
 
Håper alt er bra med spiren, selv om du ble satt tilbake. :) Sender deg en klem!
 
Takk for svar :) Hvor mye ble du satt tilbake på tul? :)
Jeg var på flere, ble godt fulgt opp pga problemer tidligere. Men det var bare et par dager her og der. Jeg har forholdt meg mest til min egen utregning som viste seg å stemme.
 
Back
Topp