Satt i gang?

Fab

Blir kjent med forumet
til dere som har blitt satt igang, har det tatt lang tid, el gått fort?
 
Jeg ble tatt vannet på forgje svangerskap, det gikk bare noen timer så gikk fødselen ordentlig i gang. Vannet ble tatt 11 og og tror veene begynte sånn 14 ca ;)
 
Tok 3 dager med storebror [emoji37] [emoji37] modningspiller i 3 dager, så tok de vannet, så endte det med drypp siden han trivdes så godt i magen. Men det gikk greit for det!
 
Ble satt igang med ballong kl 07.30 tirsdag, baby ble født 11.30 onsdag :) fikk rier ganske kjapt og ble flyttet inn på føden i 17.30 tiden. Kl 21 tok de vannet fikk drypp etterpå frem til babyen var født.
 
Fikk cytotec pille kl 19, og hun var født 21.56 dagen etter[emoji4][emoji4]
 
Ble satt igang med ballong kl 07.30 tirsdag, baby ble født 11.30 onsdag :) fikk rier ganske kjapt og ble flyttet inn på føden i 17.30 tiden. Kl 21 tok de vannet fikk drypp etterpå frem til babyen var født.
Fikk ballong kl 10 idag. Mn lite har sjedd.. må vel vente til jeg får pille imorgen. Tolmodighets test dette.. du var heldig du da :)
 
Fikk ballong kl 10 idag. Mn lite har sjedd.. må vel vente til jeg får pille imorgen. Tolmodighets test dette.. du var heldig du da :)

Ja veldig glad det ikke tok så lang tid før det skjedde noe :) er du hjemme eller på sykehuset?
Jeg ble innlagt med en gang så glad jeg slapp den ekstra natten på sykehuset.

Aktivitet skal hjelpe på modningen fikk jeg beskjed om så jeg gikk mye :)
 
Ja veldig glad det ikke tok så lang tid før det skjedde noe :) er du hjemme eller på sykehuset?
Jeg ble innlagt med en gang så glad jeg slapp den ekstra natten på sykehuset.

Aktivitet skal hjelpe på modningen fikk jeg beskjed om så jeg gikk mye :)
Innlagt ja, gått endel jeg også. De mener at når d starter orntlig vil d gå fort. Har mye regelmessige tak.
 
Innlagt ja, gått endel jeg også. De mener at når d starter orntlig vil d gå fort. Har mye regelmessige tak.

Lykke til!! Da har du snart baby på brystet [emoji173]

Her har jeg to ulike forløp:

1.mann:
Dag 1, ballong
Dag 2, piller kl 13 + 17: mye tak så måtte vente med flere piller
Dag 3, piller kl 1 + 5.
Vannet gikk og rier startet 8:20. 2 cm åpning. 4 rier pr 10 min. Satans vonde og lite effektive
Epidural 12:40
Født uten pressrier 20:39

2.man
Dag 1, ballong
Dag 2, piller kl 10
Tok vannet 18:10
Fødte 19:39
 
Fikk misodel vaginalinnlegg som har samme virkestoff som cytotec. Den ble satt inn kl.19.30, - kl.01 Var det 4cm og kl.04 var babyen ute! Gikk fort for min del altså. Nå var grunnen til igangsettingen at vannet mitt hadde begynt å gå, og hadde 1-2cm når jeg fikk innlegget satt inn. :)
 
Fikk vaginal tab på kvelden på mandagen kl 19. Ved registrering neste morgen gikk vannet ca 0830. Hun kom på kvelden på onsdagen, så her tok det lang tid!
 
Ballong hjalp kun litt. Mn tok vannet idag kl 12. Heftige timer, der babyn satt skjevt å kom m ansiktet opp. Kom 5,5 time etter vannet ble tatt.

Fascinerende hva som skjer når man tar vannet [emoji4] Gratulerer med en liten stjernekikker. Håper det står bra til med dere begge :)
 
  • Liker
Reactions: Fab
Gratulerer! Her gikk det også fort, men hadde vel 3 cm åpning da de satte inn ballongen kl 17 på lørdagen. Den hadde falt ut innen kl 22. Fikk en pille kl 23 og en kl 09 neste morgen. Kl 13 tok de vannet og kl 1404 var hun født. Klassifisert som styrtfødsel...
 
Back
Topp